دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵

جلسه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا

تمامی فعالیت های ورزشی در استان مازندران ممنوع شد

مازندران

به دلیل شیوع گسترده کرونا در موج چهارم و قرمز شدن وضعیت مازندران و نظر به مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، کلیه فعالیت های ورزشی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان مازندران ، صبح روز یکشنبه جلسه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در دفتر مدیر کل دستگاه ورزش استان با حضور دکتر حسن رنگرز مدیر کل ، دکتر فرزاد گوهردهی رئیس هیات پزشکی ورزشی و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد .

در این جلسه مقرر شد به دلیل شیوع گسترده کرونا در موج چهارم و قرمز شدن وضعیت مازندران و نظر به مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، کلیه فعالیت های ورزشی تا اطلاع ثانوی ممنوع باشد.

دکتر فرزاد گوهردهی: ضمن تشکر و قدردانی از جامعه ورزش و مسئولان ورزش و جوانان استان که در زمان شیوع کرونا  همکاری مناسب را داشته اند ، افزود در صورت ضرورت و با عنایت به در پیش بودن رقابت های المپیک و در صورت کسب مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح، می توانیم اردوهای تیم ملی را با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان میزبانی کنیم.

همچنین دکتر حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:حضور همکاران هیات پزشکی ورزشی به منظور حفظ سلامت ورزشکاران و اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در رویداد انتخابی تیم ملی کشتی نوجوان دررامسر، قابل تقدیر است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.