سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲

دبیرکل کمیته ملی المپیک:

روند اجرای واکسیناسیون کاروان المپیک ایران رضایت بخش بود

واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی ها

کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک از روند اجرای واکسیناسیون ورزشکاران و کاروان کشورمان در بازیهای المپیک ابراز رضایت کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دکتر کیکاوس سعیدی با حضور در محل واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی در مجموعه آزادی اظهار داشت : با پیگیری ها و تلاش ارزشمند وزیر ورزش و جوانان  و رئیس کمیته ملی المپیک و همکاری شایسته فدراسیون پزشکی و ورزشی، امروز نخستین مرحله از واکسیناسیون کاروان ورزشی ایران در المپیک 2021 توکیو انجام خواهد گرفت که خوشبختانه عملکرد همکاران در فدراسیون پزشکی در اجرای این روند رضایت بخش بوده است.  

دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره به تاکیدات IOC در اجرای پروتکل های بهداشتی در راستای حفظ سلامت ورزشکاران  برای حضور در بازیهای المپیک اظهار داشت : IOC  بر واکسینه بودن کلیه ورزشکاران، کادرفنی و کادر سرپرستی کاروان در هنگام ورورد به بازیهای المپیک تاکید دارد و در همین راستا ما وظیفه داریم که این پروتکل ها را رعایت کنیم.  

کیکاوس سعیدی در ادامه با تشکر از تدابیر شایسته سرپرست کاروان در حضور هر چه بهتر کاروان ایران در بازیهای المپیک افزود: همه کاروان ورزشی ایران به غیر از ورزشکارن و کادر فنی که در حال حاضر در رویدادهای کسب سهمیه حضور دارند امروز انجام می شود و مرحله دوم  واکسیناسیون امروز نیز سه هفته بعد اجرایی خواهد شد.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.