سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸

نظارت جدی بر باشگاه های خراسان رضوی ادامه دارد

خراسان رضوی

سرناظر هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی از صدور در خواست پلمپ برای ۷۰ باشگاه ورزشی به دلیل عدم رعایت دستوالعمل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش دفتر استان خراسان رضوی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، فاطکه برات  سر ناظر  هیات پزشکی ورزشی استان ضمن تشکر از جامعه ورزشی و باشگاه داران عزیزی که در این شرایط سخت اقتصادی  همکاری بسیار خوبی در اجرایی پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا داشته اند، گفت : متاسفانه بعضا مشاهده می شود برخی از باشگاه داران بدون توجه به شرایط حاد کرونا و دستورالعمل های موجود اقدام به نقص پروتکل ها نموده و به فعالیت غیر مجاز  خود ادامه می دهند.

وی افزود : در سال 99 بازید های به عمل آمده توسط تیم نظارت و بازرسی  هیات در سطح مشهد منجربه صدور ۱۵۵ مورد اخطار  و ۱۳۲ مورد تخلیه مکان ورزشی و ۷۰ مورد در خواست پلمپ شده است.

وی ادامه داد :با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا استانی و ابلاغیه ستاد ملی کرونا در خصوص تشدید محدودیت های کرونایی و اطلاعیه اداره کل ورزش و جوانان استان  به منظور جلوگیری و کنترل شیوع بیماری، فعالیت کلیه باشگاه ها و اماکن ورزشی سرپوشیده و رو باز در سطح شهرستان های نارنجی و قرمز استان از تاریخ چهاردهم فروردین تا اطلاع ثانویه ممنوع اعلام شده از این رو بازرسی از اماکن و باشگاه ها ورزشی را تشدید کرده ایم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.