چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸

دکتر نوروزی:

هیح فردی خارج از فهرست المپیکی‌ها واکسینه نشد

غلامرضا نوروزی

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در واکنش به برخی اخبار مبنی بر تزریق واکسن به برخی افراد، خارج از لیست ورزشکاران المپیکی اعلام کرد که هیچ فردی خارج از فهرست ارسالی واکسن کرونا دریافت نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،  دکتر غلامرضا نوروزی افزود: سرپرست کاروان ایران فهرست را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کرد و آنها به وزارت بهداشت و درمان؛ که براساس همان فهرست ورزشکاران و کادر فنی و افرادی که مرتبط با المپیک هستند با حضور نمایندگان وزارت بهداشت واکسینه شدند.

وی ادامه داد: هر فردی در جای خود با کد ملی خود، واکسن کرونا دریافت کرد و اینکه فردی نخواهد واکسن بزند یا نزده است تا فرد دیگری جای وی واکسن بزند، امکان پذیر نبوده و نیست. فدراسیون پزشکی ورزشی هم در این باره نظارت کامل دارد.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی این را هم گفت که تنها ورزشکاران المپیکی که برای کسب سهمیه در ایران نبودند واکسن دریافت نکردند که امروز ملی‌پوشان کشتی واکسیناسیون خود را انجام خواهند داد و منتظر بازگشت وزنه‌برداران به ایران هستم تا با دریافت واکسن کرونا دٌوز نخست واکسیناسیون المپیکی‌ها پایان یابد.

دکتر نوروزی گفت: مرحله دوم از این واکسن در اواخر اردیبهشت ماه به المپیکی‌ها تزریق می‌شود.

با شروع واکسیناسیون کرونا به المپیکی‌ها طی چند روز اخیر شایعه واکسن زدن افراد متفرقه در کنار المپیکی‌ها مطرح شد که روز گذشته رئیس کمیته ملی المپیک درباره اینکه چرا فهرست کسانی که واکسن کرونا را زده‌اند، منتشر نمی‌شود، توضیح داد: انتشار فهرست منوط به تصویب ستاد عالی بازی‌ها است، چون مباحث کلان کاروان‌ها در المپیک و سایر رویدادها در ستاد عالی ورزش تصمیم‌گیری و این موضوع در جلسه آتی مطرح می‌شود و اگر صلاح بدانند منتشر خواهد شد. ما برای انتشار منعی نمی‌بینیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.