شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

محمد بنا:

واکسیناسیون المپیکی‌ها اتفاق بسیار مهمی بود

واکسیناسیون ملی پوشان کشتی

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: ۱۸ اردیبهشت ماه تیم روانه مسابقات بلغارستان می‌شود و امید زیادی داریم که در این مسابقات ۶ سهمیه را تکمیل کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درخصوص واکسیناسیون کاروان المپیکی کشورمان اظهار داشت: اتفاق بسیار خوبی از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک شکل گرفت و المپین‌ها، کادر فنی و ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه دارند توانستند واکسینه شوند.
وی در ادامه درخصوص مسابقات کسب سهمیه افزود: توانستیم در مسابقات اخیر دو سهمیه را به دست آوریم. متاسفانه در وزن ۸۷ کیلوگرم که به نوعی باید خیلی راحت‌تر سهمیه را به دست می‌آوردیم به خاطر یک غفلت این فرصت را از دست دادیم.
بنا خاطرنشان کرد: ۱۸ اردیبهشت ماه تیم روانه مسابقات بلغارستان می‌شود و امید زیادی داریم که در این مسابقات ۶ سهمیه را تکمیل کنیم.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درخصوص قهرمانی این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: خوشبختانه برای سومین بار متوالی توانستیم مقتدراته عنوان قهرمانی را کسب کنیم. ملی‌پوشان ما ۹ مدال رنگارنگ را به دست آوردند که ۴ مدال آن طلا بود.
وی همچنین درباره وضعیت اردوی آماده سازی ملی‌پوشان گفت: با تلاش‌هایی که از سوی وزارت ورزش، کمیته المپیک و فدراسیون صورت گرفته وضعیت اردوی تیم ملی مناسب است. ملی‌پوشان نیز همه تلاش خود را انجام می‌دهند که بهترین نتیجه را در المپیک کسب کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.