سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

دکتر نوروزی:

فدراسیون پزشکی ورزشی از بدو پاندمی کرونا خوش درخشید

وبینار مجمع مازندران

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی عملکرد این فدراسیون در زمینه مقابله با کرونا را درخشان توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در مجمع عمومی و سالیانه هیات پزشکی ورزشی مازندران که به صورت وبینار برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه همکاران ما در پزشکی ورزشی سراسر کشور پا به پای دیگر مدافعان سلامت در راه مقابله با پاندمی کرونا با همه وجود تلاش کردند و این تلاش ها همچنان با جدیت ادامه دارد و به واقع می توان گفت فدراسیون پزشکی ورزشی در این راه خوش درخشیده است.

دکتر نوروزی ضمن قدردانی از زحمات هیات های استانی از جمله هیات پزشکی ورزشی مازندران، افزود: امیدواریم با ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا همه بخش های ورزش از جمله مجموعه پزشکی ورزشی بتواند با فراغ بال و آرامش خاطر در دیگر بخش های تخصصی نیز عملکرد خود را با صلابت تر از گذشته پیگیری نماید.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اینکه از جمله بخش های ورزش کشور که در پاندمی کرونا متحمل ضرر و زیان زیادی شد را باشگاه های عنوان کرد و افزود: امیدواریم با سپری شدن این شرایط و همچنین تمهیداتی که مسئولان امر برای باشگاهداران اتخاذ کرده اند و در حال انجام است و عادی شدن شرایط باشگاه های ما نیز فعالیت عادی خود را از سر بگیرند در عین حال انتظار داریم تا آن زمان همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی را مد نظر داشته باشند.

در این مجمع که حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران به صورت حضوری شرکت کرد، دکتر فرزاد گوهردهی رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران گزارش عملکرد سال ۱۳۹۹ این هیات را بیان کرد و اعضای حاضر در مجمع به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند. ضمن اینکه گزارش عملکرد مالی هیات نیز به تصویب اعضای مجمع رسید.   

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.