سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

به ریاست دکتر نوروزی؛

شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد

1

شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس این فدراسیون تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در این جلسه با اشاره به اهتمام مجموعه فدراسیون برای ارائه بهترین خدمات به جامعه هدف، گفت: خوشبختانه همزمان با موضوعات مهمی نظیر پایش سلامت المپیکی ها و همچنین انجام واکسیناسیون دیگر بخش های فدراسیون نیز با رعایت نظم و انضباط و برنامه محور امور تخصصی خود را پیگیری می نمایند.

 رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطر نشان کرد: با وجود همه تلاش هایی که صورت می گیرد انتظار داریم روسای کمیته ها با توان مضاعف و با بهره گیری از همه ظرفیت ها به پیشبرد امور بپردازند چرا که معتقدیم ایستا بودن و درجا زدن آفت خطرناکی است که باعث عدم تحقق اهداف سازمانی می شود.

در این جلسه دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون نیز طی سخنانی با قدردانی از تلاش تمام همکاران میزان عملیاتی شدن مصوبات جلسه قبلی شورای مدیران را رصد کرد و تصریح کرد: مجموعه کمیته های تخصصی فدراسیون باید خلاقیت و نوآوری داشته باشند، در این راستا در کنار پیگر امور روتین، باید ویژه برنامه های خاص در چارچوب وظایف خود داشته باشند.

در این جلسه علاوه بر بحث و بررسی مصوبات جلسه قبلی، مصوباتی در خصوص برنامه های پیش رو به تصویب رسید.

دکتر لاله حاکمی، دکتر سید محمد بنی جمالی، دکتر رضا سعیدی، دکتر فرهاد مرادی شهپر، دکتر تورج ملک محمدی،دکتر محمد چینیان، دکتر فرشاد غزالیان، سعید غلامی، ناصر اشکانی و امید توفیقی در این جلسه حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.