سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹

دکتر نوروزی در مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی سمنان:

فدراسیون پزشکی ورزشی در راه مبارزه با کرونا سربلند است

مجمع سالیانه

مجمع عمومی و سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان سمنان به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.

به گزارش دفتر سمنان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، مجمع سالیانه عمومی هیات پزشکی ورزشی استان سمنان با حضور دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، دکتر رمضان حیدریان رئیس هیات پزشکی ورزشی استان و دیگر اعضا در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این نشست دکتر غلامرضا نوروزی ضمن تشکر از گزارش  جامع عملکرد دکتر حیدریان ،فدراسیون را پرچم دار مبارزه با کرونا در سطح کشور و استان ها دانست و گفت: به یاری خداوند در در راه مبارزه با کرونا و حمایت از جامعه ورزش سربلند هستیم و در آخرین اقدام توانستیم ورزشکاران المپیکی و پاراالمپیکی را برای مسابقات ۲۰۲۱ ژاپن واکسینه  کنیم.

وی تصریح کرد:هدف در پزشکی ورزشی ارائه خدمات مطلوب به جامعه ورزش خصوصاً مصدومین ورزشی است، ما پشتیبان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی هستیم  و در هر دو جبهه عملکرد خوبی نیز داشتیم.

دکتر نوروزی در پایان از کسب رتبه اول هیات پزشکی ورزشی استان در گروه سوم ارزیابی کشوری(5 سال پیاپی)، قدردانی کرد.

مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان ضمن تشکر از گزارش دکتر حیدریان و همکاری صمیمانه وی و اعضای هیات پزشکی ورزشی به نقش ورزش در پیشگیری از کرونا تاکید کردو خواستار شد پروتکل های بهداشتی در خصوص باشگاههای ورزشی و فعالیت باشگاهها و اماکن تسهیل شود، تا ورزشکاران راحت تر بتوانند در اماکن ورزشی حضور پیدا کنند.

در ابتدای این مجمع دکترحیدریان به ارائه گزارش عملکرد و تجزیه و تحلیل آمار در سال گذشته پرداخت و گفت:به دلیل پاندمی کرونا در سال 99 نسبت به سال ۹۸ با کاهش ۶۵ درصدی ورزشکاران سازمان یافته مواجه شدیم امید است در سال جاری با قطع زنجیره انتقال این بیماری ، شاهد رشد آمار ورزشکاران باشیم و در راستای ارائه خدمات به ورزشکاران بیشتر گام برداریم.

در پایان مجمع  از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و روابط عمومی  هیات پزشکی ورزشی استان سمنان تقدیر و تشکر شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.