چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

تاکید دکتر باشتی بر عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی

وبینار

رئیس هیات پزشکی ورزشی فارس در وبینار هم اندیشی با 5 رئیس هیات شهرستانهای فارس بر عضویت حداکثری ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی فدراسیون تاکید کرد

دکتر باشتی در نخستین وبیتار هم اندیشی سال 1400 با روسای هیات های پزشکی ورزشی استان که با حضور روسای شهرستانهای اقلید،داراب،لامرد،نی ریز و ممسنی همراه بودضمن ارائه آخرین وضعیت هیات و همچنین بیان عمکرد سال 1399  برنامه های هیات پزشکی ورزشی فارس برای سال 1400 را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا باعث تعلیطی بسیاری از رقابتها، فعالیت و حتی باشگاه های  ورزشی شد گفت: این عامل بر  خدمات رسانی هیات پزشکی ورزشی فارس  به جامعه ورزش نه تنها تاثیری نگذاشت بلکه خدمات افزایش یافت و هیات استان در کنار خدمات همیشگی خود در راستای مبارزه و پیشگیری از کرونا نیز از روز نخست تا کنون خدمات ویژه ای ارائه داده است.

دکتر کاوه باشتی همچنین د این وبینار از روسای هیات های پزشکی ورزشی شهرستانهای فارس خواست تا تلاش خود را برای عضویت حداکثری ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی به کار گیرند تا ورزشکاران بتوانند از خدمات هیات پزشکی ورزشی  بهرمند شوند.

در این وبینار همچنین روسای 5 شهرستان شرکت کننده به بیان نظرات،پیشنهادات و راهکارهای خود برای رضایت حداکثری جامعه ورزش پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.