شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸

دکتر نوروزی در مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی:

توانمندسازی هیات های استانی از رئوس برنامه های ما است

غلامرضا نوروزی

مجمع عمومی و سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و با حضور ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران  به نقل از اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، دکتر نوروزی در این مجمع با تمجید از اقدامات هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی گفت:تمرکز زدایی و توانمندسازی هیات های استانی از جمله اهداف و برنامه های فدراسیون است.

دکتر نوروزی ادامه داد: در مورد آموزش‌ها ما آمادگی کامل داریم که با اعزام مدرس و مربی آموزشی دوره های مختلفی را در استان‌ها برگزار کنیم و برای دوره های ماساژ ورزشی که تنها متولی آن فدراسیون است، نیزبرنامه های ویژه ای داریم.

 همچنین بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: مواردی که در رابطه با هیات و گزارش عملکرد آن قرائت شد، نوید بخش فعالیت‌های خوب در سال جاری است و در شش ماه دوم سال 1400 با بهبود اوضاع، شاهد افزایش آمار بیمه شدگان خواهیم بود.

بهتاج بیان کرد: بحث بازرسی از باشگاه ها در شرایط کنونی کرونایی بسیار مهم و جدی است که باید از تخلفات جلوگیری کرد و در این زمینه، توجه حدی فدراسیون پزشکی ورزشی مورد نیاز است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: برگزاری کلاسهای آموزشی تغذیه از طریق هیأت‌های پزشکی ورزشی موضوع ضروری است که ما از میزبانی آنها استقبال می‌کنیم و برای مراکز ماساژ ورزشی هم می تواند با تدابیر خوبی، فضای فعالیت گسترده ای را آماده کرد.

 بر اساس این گزارش ، دکتر هادی رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان نیز با ارائه گزارش عملکرد فعالیتهای سال 1399 و تبیین تقویم ورزشی 1400 از تمرکز ویژه بر روی آموزش مربیان و یک سری دوره های آموزشی ماساژ ورزشی و امداد ورزشی سخن گفت.

محمد بیوسنده خزانه دار هیأت گزارش مالی و صورت ریز اقدامات مالی هیدت پزشکی ورزشی استان از ابتدای سال 1399 تا پایان اسفندماه را در قالب جداول تخصصی امور مالی ارائه کرد.

در خاتمه جلسه، دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور در راستای اقدامات اداره کل در مورد برگزاری دوره های آموزشی پزشکی ورزشی و بازرسی از باشگاههای ورزشی استان از ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی تجلیل کرد.

اشکانی مسئول کمیته امور استانهای فدراسیون، فیروزی معاون ورزشی و قربانی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این مجمع حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.