سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۳

توسط دکتر نوروزی صورت گرفت؛

رصد رعایت پروتکل های بهداشتی در مسابقات تنیس ارومیه

مسابقات تنیس باحضور دکتر نوروزی

دکتر نوروزی بر عملکرد هیات پزشکی ورزشی آذربایجان غربی در مسابقات تنیس بین المللی گرید۵ که به میزبانی ارومیه برگزار شد،نظارت کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی ؛در این دوره از  مسابقات کمیته پزشکی مسابقات که مسئولیت آن به هیات پزشکی ورزشی استان محول شده است تمامی دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا اجرایی می شود.

دکتر نوروزی رئیس  فدراسیون پزشکی ورزشی به همراه دکتر کیاست فر رئیس هیات پزشکی ورزشی استان، محمدآزادی معاون ورزش و ناصر اشکانی مسئول امور استانهای این فدراسیون و  میلاد اندیشه دبیر هیات پزشکی ورزشی استان در محل مسابقات حضور یافتند تا از نزدیک شاهد عملکرد هیات پزشکی ورزشی استان در این مسابقات و فعالیت های هیئت تنیس استان  باشند.

دکتر نوروزی ضمن تقدیر از هیات پزشکی ورزشی استان ,از نزدیک عملکرد ستاد مقابله با کرونا در ورزش استان که مسئولیت آن بعهده دکتر کیاست فر است را ارزیابی نموده و ابراز رضایت کرد و در تماسی که با عزیزی رئیس فدراسیون تنیس در جریان این اقدامات قرار گرفتند.

ضدعفونی محل برگزاری مسابقه از جمله نکات بسیار مهم برگزاری مسابقه است که هرروزه به طور مستمر انجام می شود. همچنین همه ورزشکاران قبل از مسابقه تستPCR را در محلی که به صورت متمرکز در هتل مستقر شده است انجام می دهند و پس از ارائه نتیجه آزمایش اجازه بازی به بازیکنان داده می شود .

هیات پزشکی ورزشی استان متشکل از پزشک ، پزشکیار و افسران سلامت در این مسابقات حضور و کنترل سلامت همه ورزشکاران و عوامل اجرایی را  بر عهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.