دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴

فدراسیون پزشکی ورزشی و تربیت بدنی دانشجویان وزارت بهداشت تفاهم نامه همکاری امضا می کنند

مقدم منش

مهدی مقدم منش، رئیس اداره تربیت بدنی دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر غلامرضا نوروزی رئیس این فدراسیون دیدار و گفت وگو کرد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این دیدار دکتر نوروزی با اشاره به توانمندی ها و خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی با ورزشکاران سراسر کشور، تصریح کرد: با توجه به اینکه فلسله وجودی فدراسیون پزشکی ورزشی ارائه خدمات به ورزشکاران است، همواره ذیل سیاست های وزارت ورزش و جوانان از توسعه و تسری این خدمات به دیگر نهادها و وزارت خانه ها استقبال می کنیم.

وی افزود: بدیهی است با توجه به همکاری هایی که همواره میان این فدراسیون و همکارنمان در وزارت بهداشت بویژه در دوره پاندمی کرونا وجود دارد این آمادگی را داریم که پس از بررسی زمینه های همکاری مشترک و کار کارشناسی به ورزشکاران این وزارتخانه نیز خدمات لازم را ارائه کنیم.

در این دیدار مقدم منش نیز با تمجید از فعالیت های آنتی کرونا فدراسیون پزشکی ورزشی و سوابق مدیریتی و فعالیت های دکتر نوروزی در تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی اراک، ابراز امیدواری کرد که همکاری دوجانبه ای میان فدراسیون پزشکی ورزشی و اداره تربیت بدنی دانشجویان وزارت بهداشت شکل بگیرد.

 در این دیدار مقرر شد تفاهم نامه همکاری دو طرف در آینده ای نزدیک تنظیم و عملیاتی شود.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.