جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱

پیام تسلیت دبیر هیات پزشکی ورزشی کردستان؛

در پی درگذشت تعدادی از اعضای کوهنوردان مریوان بر اثر سانحه رانندگی

کردستان

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان کردستان ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی برای مجروحان حادثه واژگونی مینی‌بوس اعضای گروه کوهنوردی شهرستان مریوان، به خانواده جانباختگان تسلیت گفت.

به گزارش دفتر کردستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، ظهر امروز اعضای گروه کوهنوردی شهرستان مریوان که برای صعود مشترک همراە گروە کوهنوردی پاژین بانە عازم بانه بودند که در این مسیر دچار حادثه رانندگی شد و باعث کشته شدن چهار نفر و مجروح شدن ۱۱ نفر شد.

سرنشینان مینی بوس اهل مریوان و عضو یکی از هیات های کوهنوردی این شهر بوده که از مریوان به سمت شهر بانه در حرکت بوده که در حوالی روستای سوته دچار سانحه رانندگی شده اند.

در پی این حادثه دلخراش میلاد سیار دبیر هیات پزشکی ورزشی استان کردستان با صدور پیامی، ضمن تسلیت به خانواده های بازماندگان این سانحه تلخ، برای مجروحان آرزوی سلامت و بهبودی کرد.

در متن پیام میلاد سیار آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت اندوهبار تنی چند از اعضای گروه کوهنوردی شهرستان مریوان بر اثر واژگونی مینی بوس موجب تأسف و تألم گردید.

ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای مجروحان این حادثه تلخ، هیات پزشکی ورزشی استان کردستان به خانواده‌های داغدار جان‌باخته این سانحه ناگوار تسلیت گفته و برای آن عزیزان سفر کرده رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جزیل و سلامتی مسئلت می نماید.

میلاد سیار/دبیر هیات پزشکی ورزشی استان کردستان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.