چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶

دکتر نوروزی در مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی اصفهان:

شفافیت مالی و اداری در راس اولویت های فدراسیون و هیات هاست

دکتر نوروزی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت:نیاز پزشکی ورزشی در کنار جامعه ورزشی به شدت حس می شود، امروز ورزش علمی شده و به صورت سنتی اداره نمی شود.

دکتر غلامرضا نوروزی امروز (چهارشنبه_۱۹ خرداد ماه) در مجمع عمومی سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان اظهار کرد: در گذشته در کنار یک تیم تنها سرمربی، مربی و سرپرست حضور داشتند، اما الان بر روی نیمکت تیم های حرفه ای پزشک، فیزیوتراپ و ماساژور حضور دارند.

دبیر ستاد مبارزه با دوپینگ ادامه داد: درست است که فدراسیون پزشکی ورزشی مدالی کسب نمی کند، اما در کسب مدال ورزشکاران رشته های مختلف سهیم است،افراد متخصص در حوزه های تغذیه، روان شناسی، آسیب، حرکات اصلاحی و ... همگی در رشد و پیشرفت عملکرد ورزشکاران موثر هستند.

به گزارش ایسنا، دکتر نوروزی اضافه کرد: اگر استان ها تقویت شوند و بتوانند در استان خود خدمات مورد نیاز ورزشکاران را ارایه دهند نیاز نیست که ورزشکاران برای دریافت خدمات به تهران مراجعه کنند، به ویژه استانی مانند اصفهان که در رشته های بسیاری به صورت حرفه ای فعالیت می کند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: شفافیت های مالی و اداری در راس اولویت های فدراسیون و هیات است تا درآمدهای حاصله در مسیر خدمات دهی به ورزشکاران باشد و اصفهان جزو استانهایی بوده که همیشه شفافیت سازی کرده است.

دکتر نوروزی با بیان اینکه ورزشکاران با پرداخت ۳۰ هزار تومان می توانند تا حدود ۱۵ میلیون تومان هزینه درمان دریافت کنند، گفت: البته با سطح بندی ورزشکاران ملی حاضر در مسابقات جهانی، بین المللی و ... این مبلغ دو برابر خواهد شد. در بخش ستاد مبارزه با دوپینگ هزینه های میلیاردی فدراسیون پزشکی ورزشی انجام می دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.