دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱

دیدار رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با دکتر نوروزی

غواصی

مهدی حیدری، رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با حضور در فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس این فدراسیون دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در این دیدار با اشاره به توانمندی های فدراسیون در زمینه های مختلف و خدماتی که جامعه ورزش به ویژه فدراسیون های مختلف ارائه می کند، گفت: تعامل با بدنه ورزش کشور رسالت فدراسیون پزشکی ورزشی است و با توجه به اهمیت آموزش و پیشگیری از آسیب های ورزشی، در این زمینه فعالیت های گسترده ای در سطح کشور در حال انجام است و این مهم را می توان با همکاری فدراسیون نجات غریق و غواصی توسعه داد.

وی با اشاره به پاندمی کرونا و تاثیری که بر فعالیت های ورزشی گذاشته است، ابراز امیدواری کرد که با قطع زنجیره انتقال این بیماری روند فعالیت تمام مشاغل از جمله فعالیت های ورزشی نیز به حالت عادی برگردد و ورزشکاران عزیز بدون دغدغه به فعالیت های خود ادامه دهند.

در این دیدار رئیس فدراسیون نجات غریق با قدردانی از خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی به جامعه ورزش به ویژه در زمینه مقابله با کرونا، ابراز امیدواری کرد دو طرف بتوانند همکاری های خود را بیش از پیش توسعه بخشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.