دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲

دکتر علی نژاد در مجمع عمومی فدراسیون:

اگر فدراسیون پزشکی ورزشی را نداشتیم در دوران کرونا زمینگیر می شدیم

دکتررعلی نژاد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ، عملکرد فدراسیون پزشکی ورزشی در دور دوران کرونا را ستود.
به گزارش خبرگزاری ها، دکتر مهدی علی‌نژاد در مجمع عمومی فدراسیون پزشکی - ورزشی، اظهار داشت: عزیزان ما در فدراسیون به صورت عمومی و اختصاصی فعالیت‌های زیادی داشتند. جامعه پزشکی ورزشی کار بسیار بزرگی انجام داد. ما خیلی زود با همکاری فدراسیون‌ها اردوهای ملی را آغاز کردیم و فکر می‌کنم در این ایام قدر فدراسیون پزشکی بیشتر دانسته شد.
معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: اگر فدراسیون پزشکی را نداشتیم در ایام کرونا قطعا زمین‌گیر می‌شدیم. سال ۹۹ سال سختی بود و امیدوارم امسال با واکسیناسیون کلی، سال خوبی برای ما باشد.
وی افزود: در حوزه المپیک هم خدمات خوبی داده شد و بحث دوپینگ فعالانه پیگیری می شد. ما بحث دوپینگ را جدی گرفتیم و نمی‌خواستیم با وضعیت تحریم موضوع دوپینگ زمین بماند.

دکتر علی‌نژاد درباره دوپینگ ۲ ورزشکار، عنوان کرد: فردی که در تکواندو هست و دوپینگ کرده در کاروان المپیک نبوده است. در کاراته یک نمونه مثبت داشتیم با وجود تاکیداتی که شده تا دارو مصرف نکند با نظر پزشک خانوادگی خود دارو مصرف کرده است. این ورزشکار قبلا سهمیه گرفته بود و نیازی به دوپینگ نداشت. فدراسیون کاراته به جریمه و محرومیت ورزشکار مربوطه اعتراضی داشته است.
وی یادآور شد: مدیران عامل استقلال و پرسپولیس هم که در مجمع حضور دارند، به واقع اگر تلاش فدراسیون پزشکی ورزشی نبود ما امروز شاهد شور و نشاط فوتبال در جامعه و در دوران کرونا نبودیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.