سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

با حضور اکبر چاوشیان برگزار شد؛

نشست هم اندیشی هیأت پزشکی ورزشی زرند

نشست هیأت پزشکی ورزشی زرند کرمان

با حضور دبیر هیأت پزشکی ورزشی استان کرمان، نشست هم اندیشی هیأت پزشکی ورزشی شهرستان زرند در محل اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش دفتر استان کرمان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این نشست که با حضور حمید بهجتی رئیس ورزش و جوانان و دکتر محمد پور رنجبر رئیس  و اعضای هیأت رئیسه پزشکی ورزشی شهرستان زرند برگزار شد، درخصوص توسعه خدمات و همچنین افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته بحث و تبادل نظر شد.

اکبر چاوشیان با اشاره به این که هیأت پزشکی ورزشی زرند یکی از هیأت های فعال استان است، تعامل و فعالیت بیشتر این هیأت در زمینه های مختلف پزشکی ورزشی را در افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته موثر دانست.

 دبیر هیأت پزشکی ورزشی استان، بازرسی مستمر از باشگاه ها و اماکن ورزشی، برگزاری دوره های آموزشی و اطلاع رسانی در خصوص خدمات پزشکی ورزشی به ورزشکاران را از جمله این فعالیت ها برشمرد.

در این نشست مقرر شد هیأت پزشکی ورزشی، نشست های جداگانه ای با مسئولان کارخانه جات و معادن و مسئولان سالن های ورزشی دهیاری های شهرستان برگزار و راهکارهای ارائه خدمات و نحوه تعامل و توسعه همکاری بیشتر  بررسی شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.