چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳

فیروزی معاون ورزشی اداره کل در جلسه با هیات پزشکی ورزشی استان که با حضور ابراهیم امینی فر دبیر هیات پزشکی برگزار گردید: 19 باشگاه متخلف در سه ماهه 1400 پلمپ شد//درست بارگزاری نشده/ عکس هم ندارد

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی :با انتشار گزارش بازرسی های انجام یافته از باشگاههای ورزشی سراسر استان در سه ماهه اول سال 1400، فیروزی از پلمپ 19 باشگاه ورزشی خبر داده، گفت: با توجه به میزان فراوانی باشگاههای ورزشی استان در شهرستان تبریز، 13 باشگاه در این شهرستان و 3باشگاه در اهر، یک باشگاه در شبستر، یک باشگاه در مرند و یک باشگاه دیگر در مراغه به دلیل عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی ابلاغ شده یا عدم رعایت آیین نامه های ابلاغی، پس از صدور اخطار و اعلام به مدیر و مالک باشگاه، پلمپ شده اند.

ابراهیم فیروزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: تعداد 1086 باشگاه در سطح استان به صورت خصوص فعالیت می کنند که مجوز فعالیت خود را از اداره کل دریافت کرده اند و براساس قانون ما مکلف به بازرسی های ادواری هستیم تا در صورت بروز مشکل و تخلف، حسب مورد با تذکر، اخطار و یا پلمپ از بروز نارضایتی شهروندان جلوگیری شود.


او افزود: در بخش اماکن ورزشی ماده 27 تعداد 21 باشگاه ورزشی فعال در استان داریم که شبستر و میانه با 7،مرند و جلفا با 2 و اسکو با 3 باشگاه ورزشی از محل ماده 27 خدمات ورزشی به شهروندان ارائه می کنند و مشارکت کنندگان در بحث ماده 27 در تعامل با اداره کل ورزش و جوانان خدمات شایانی به شهروندان می دهند که جای بسی قدردانی دارد.
معاون ورزشی اداره کل همچنین از 118 اخطار به باشگاه های سطح استان سخن گفت. او بیان کرد: طبعاً رفتار مناسب و رعایت حقوق ورزشکاران و استفاده کنندگان از خدمات باشگاهها جزء خطوط قرمز سیستم بازرسی است و 118 اخطاری که به باشگاهها داده شده در راستای تامین ایمنی و امنیت فیزیکی و روانی ورزشکاران است.
او افزود: بخش دیگری از اماکن ورزشی را هم سالنهای ورزشی یا استخرهایی تشکیل می دهند که زیر ساخت آنها متعلق به اداره کل است ولی براساس قانون ماده 88 به بخش خصوصی واگذار شده تا درامدهای برگشتی ناشی از آن در جهت توسعه ورزش هزینه شود.
فیروزی ادامه داد: در این بخش در حال حاضر 413 باشگاه در سطح استان فعال هستند که روند نظارت بر عملکرد آنها از دو حیث قابل بررسی است یکی اینکه سالن و فضای ورزشی متعلق به اداره کل است و بهداشت و حفظ این اماکن یک مقوله مهم است و دوم از این حیث که ورزشکاران و شهروندان از انها استفاده می کنند.
ابراهیم فیروزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: همه تلاش خود را به کار می بندیم تا فضایی تعاملی بین باشگاهها و ورزشکاران شکل گیرد تا خطاها و تخلفات به کمترین حد خود برسد و میزان رضامندی در جامعه افزایش یابد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.