شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰

برنامه روز سوم ورزشکاران ایران در المپیک توکیو( یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰)

تکواندو 

در تکواندو میرهاشم حسینی و ناهید کیانی در وزن های منهای ۶۸ و ۵۷ کیلوگرم فردا- یکشنبه برابر حریفان خود به روی شیاپنگ چاپ می روند. حسینی ساعت ۱۱:۳۸ به وقت محلی در نخستین دیدار به مصاف حریفی از چین تایپه و کیانی ساعت ۱۰ به وقت محلی برابرکیمیا علیزاده به میدان می رود.

بسکتبال 

ایران- جمهوری چک، این رویداد ساعت ۱۰ به وقت محلی آغازمی شود.

قایقرانی 

نازنین ملایی به عنوان نخستین نماینده ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو روز گذشته در گروه نخست و در کنار قایقرانانی از آمریکا، بلاروس، پاراگوئه، سودان و نیجریه  حضور یافت ومسافت ۲ کیلومتری را با زمان ۷:۵۹.۰۱ دقیقه طی کرد که پس از نمایندگان آمریکا و بلاروس در رده سوم ایستاد. وی در دومین روز رقابت ها در مرحله یک چهارم نهایی رویینگ تک نفره ...

تیراندازی

رقابت های تیراندازی از روزگذشته آغاز شده است و فردایکشنبه هانیه رستمیان در ۱۰ متر تپانچه بادی و مهیار صداقت در ۱۰ متر تفنگ بادی در خط آتش قرار می گیرند. تیراندازی در این دوره با ۶ سهمیه چهار مرد و ۲ زن به این المپیک راه یافتند که نجمه خدمتی دومین حضور خود در این آوردگاه جهانی تجربه کرد.

کاروان ایران تاکنون یک مدال طلا از سوی جواد فروغی در تیراندازی کسب کرده است. فروغی نخستین مدال کاروان ایران در توکیو و نخستین مدال تاریخ تیراندازی در المپیک را کسب کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.