شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

انتصاب دبیر هیات پزشکی ورزشی فارس

ابلاغ

با ابلاغ مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس دکتر محسن داودی دبیر هیات پزشکی ورزشی فارس شد.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، با پیشنهاد دکتر کاوه باشتی ،مدیرکل ورزش و جوانان فارس  در ابلاغی دکتر محسن داودی را به عنوان دبیر هیات پزشکی ورزشی فارس منصوب کرد. در ابلاغ مدیرکل ورزش و جوانان فارس به دکتر محسن داودی  آمده است:

جناب آقای دکتر محسن داودی احتراما به استناد بند 8 ماده 11 آیین نامه هیات های ورزشی و پیشنهاد هیات پزشکی ورزشی استان و موافقت اداره کل به موجب این ابلاغ جناب عالی به عنوان دبیر آن هیات منصوب می شوید.امید است با اتکال به خداوند متعال و در راستای اهداف تعیین شده و استفاده از تمام توانمندی های موجود در انجام امورات محوله موفق و موئد باشید.

دکتر محسن داودی دارای مدرک دکتری تخصصی فیزیولوژی ورزشی قلب و عروق است. وی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مدرس دانشگاه و فدراسیون های ورزشی است.

وی همچنین دارای مدرک امدادگری در میادین ورزشی از فدراسیون پزشکی ورزشی، دارای مدرک ماساژ درمانی از فدراسیون پزشکی ورزشی، مدرس کلاس های مربیگری ملی و بین‌المللی فدراسیون ترای اتلون و مسلط بر امور تخصصی تصویر برداری پزشکی است.

زمینه تحقیقات دکتر داودی نیز بازتوانی قلبی و عروقی و ورزش درمانی است. وی نویسنده سه جلد کتاب تخصصی بیماری کبد چرب و فعالیت بدنی، یافته های نوین سلولی مولکولی با فعالیت بدنی و الکتروکاردیوگرام کاربردی برای طب ورزش است.

دکترداودی هم اکنون مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.