شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲

پیام رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان به مناسبت سالروز گرامیداشت مقام خبرنگار؛

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند

دکتر باقری مقدم

دکتر احمد باقری مقدم رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان هفدهم مردادماه روز خبرنگار را به اصحاب رسانه ، صاحبان قلم و اندیشه به ویژه خبرنگاران و عکاسان ورزشی تبریک گفت.

در پیام تبریک دکتر احمد باقری مقدم آمده است:

 در این روز که یادآور عزم و اراده انسان هایی است که صادقانه و متعهدانه در عرصه اطلاع رسانی به رسالت ارزشمند خود عمل می کنند، اندیشه ها می روید و خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند.
در این روز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر محمود صارمی و دیگر شهدای عرصه اطلاع رسانی و یادبود محمد پاکروان فعال عرصه روابط عمومی و رسانه،به همت والا ،تلاش ارزنده و سعی وافر خبرنگاران عزیز درود می فرستم و برای آنها آرزوی سربلندی و سلامتی دارم.

از خدمات صادقانه خبرنگاران ورزشی که با خبرها ، نقدها ،تحلیل و تفسیرهای خود  موجب رونق افزایی ورزش شده اند و از همه مهمتر مردم را به ورزش به عنوان  مقوله ای برای ارتقا سطح سلامتی رهنمون می سازند ؛تقدیر می کنم و نقش آفرینی آنها را در سلامتی و شادابی جامعه می ستایم.

امید است این خدمات صادقانه که تلاشی ارزنده برای احیای سلامت و نشاط است، با استمرار موجب ارتقا سطح سلامتی جامعه را فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.