یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹

ارزیابی جسمانی ملی پوشان پارالمپیکی در هیات پزشکی ورزشی گلستان

گلستان

اعضای تیم ملی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان اعزامی به پارالمپیک توکیو۲۰۲۰ توسط متخصصان هیات پزشکی ورزشی گلستان مورد ارزیابی جسمانی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی گلستان،  تیم ملی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان اعزامی به پارالمپیک توکیو۲۰۲۰ از اوایل تا اواخر تیر ماه در قالب اردوی آماده سازی در شهرستان بندر ترکمن اردو زدند و دکتر ابراهیمیان دبیر هیات پزشکی ورزشی گلستان نیز مسئولیت  سرپرستی این اردو را بر عهده داشت.
دکتر آیت الهی رئیس هیات پزشکی ورزشی گلستان در این خصوص گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته با فدراسیون نابینایان و کم بینایان و پس از انتقال دستگاه ها و تجهیزات آزمایشگاهی هیات پزشکی ورزشی گلستان به هتل محل اقامت پارالمپین ها طرح آنالیز  ترکیبات بدن ورزشکاران جهت کسب اطلاعات دقیق از وضعیت جسمانی و میزان آمادگی ورزشکاران از سوی متخصصین هیات پزشکی ورزشی گلستان انجام شد و نتایج حاصل از این طرح در اختیار ورزشکاران و مربیانشان قرار گرفت.
همچنین پیرو درخواست مربیان و ورزشکاران تیم ملی، دوره آموزشی تحت عنوان اصول طراحی پروتکل تمرین با مدرسی دکتر ابراهیمیان دبیر هیات پزشکی ورزشی گلستان و سرپرست اردو در سالن جلسات هتل محل اقامت برگزار شد و مورد استقبال اعضای تیم ملی و جناب آقای دکتر مظلومی ریاست فدراسیون نابینایان و کم بینایان قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.