یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

تجلیل هیات پزشکی ورزشی فارس از قهرمان المپیک

گرایی

هیئت پزشکی ورزشی فارس در مراسمی از قهرمان المپیک تجلیل کرد.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، رئیس و دبیرهیات پزشکی ورزشی فارس در مراسمی برای تجلیل از قهرمان طلایی المپیک میزبان محمدرضا گرایی، پدر و مربی او و همچنین رئیس هیئت کشتی استان فارس بودند.

دکتر کاوه باشتی رئیس هیات پزشکی ورزشی فارس در این مراسم خطاب به محمدرضا گرایی گفت : شما الگوی جامعه ورزش هستید و خیلی از جوانان استان ما، از این به بعد سعی می کنند زندگی شان را به نحوی ادامه دهند تا بتوانند در راهی که شما قدم گذاشته اید قدم بردارند. بنابراین مسئولیت شما از این به بعد، از هر نظر سنگین تر خواهد بود و البته اطمینان دارم شما ظرفیت بالایی دارید تا به بهترین شکل از پس این مسئولیت برآیید.

دکترباشتی افزود : ما از ماه ها قبل از شروع المپیک، وضعیت برادران گرایی  را زیر نظر داشتیم و خیلی خوشحالیم که آنها توانستند عملکرد خوبی در المپیک داشته باشند. از این به بعد هم تا جایی که در توان داریم در راستای خدمت رسانی به این قهرمانان تلاش خواهیم کرد. رئیس هیئت پزشکی ورزشی فارس ادامه داد : آخرین دغدغه ورزشکاران باید مسائلی مثل آسیب دیدگی باشدو من چه به عنوان یک پزشک و چه به عنوان یک شهروند، از مسئولان انتظار دارم که خیلی بیشتر هوای ورزشکاران ملی را داشته باشند. ورزشکارانی که باعث غرور ملی می شوند، نباید دغدغه مسائل مالی و مصدومیت را داشته باشند. اگر به شکل مطلوبی با این ورزشکاران برخورد شود، قطعا در ادامه دلگرمی زیادی برای ورود جوانان به حوزه قهرمانی ایجاد خواهد شد. وی گفت:هیات پزشکی ورزشی فارس همواره در کنار تمامی ورزشکاران و به خصوص ملی پوشان و مدال آوران خواهد بود و در تمامی ابعاد به ورزشکاران خدمت رسانی خواهد کرد.

محمدرضا گرایی نیز در صحبت کوتاهی گفت : خیلی خوشحالم که نتیجه زحمات چندین ساله ام را گرفتم و سعی می کنم تعداد این مدال ها را بیشتر و بیشتر کنم. گرایی همچنین به دردها و آسیب دیدگی هایی که از قبل از المپیک داشته و هنوز هم دارد اشاره کرد و دکتر باشتی نیز همکاری کامل این هیات برای درمان این قهرمان ملی را اعلام کرد.

محمد موسایی رئیس هیات کشتی استان فارس نیز گفت : مدال محمدرضا حاصل کار جمعی یک کشور است و باید تلاش کنیم این موفقیتها ادامه دار باشد وی بیان کرد:هیات پزشکی ورزشی فارس همیشه هوای هیات کشتی را داشته، و در جام تختی نیر  خیلی به ما کمک کرد تا بتوانیم میزبانی آبرومندانه ای داشته باشیم.

در پایان این مراسم دکتر کاوه باشتی با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای، از افتخارآفرینی محمدرضا گرایی در بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان، تجلیل کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.