یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

دکتر نوروزی در گفت وگو با ایسنا:

مسئولیتی در قبال بدهی تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) متوجه ایران نادو نیست

دکتر نوروزی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) تصریح کرد که ایران نادو مسئولیتی در قبال تورهای بین المللی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران به نقل از ایسنا، دکتر غلامرضا نوروزی در خصوص بدهی ۹ هزار یورویی تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) و در پاسخ به این سوال که آیا پرداخت هزینه تست‌های دوپینگ این تور بر عهده ستاد ملی مبارزه با دوپینگ است، اظهار کرد: ایران نادو، هیچ مسئولیتی در قبال تورهای بین‌المللی ندارد و فدراسیون دوچرخه سواری باید در این رابطه پاسخگو باشد.

وی ادامه داد:در رابطه با تست دوپینگ هرکجا ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) مسوولیت مدیریت نتایج تست دوپینگ را بر عهده داشته به وظیفه خود عمل کرده و هزینه‌های مربوطه به آزمایشگاه‌های خارجی پرداخت شده است.

دکتر نوروزی با بیان اینکه ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در جریان تست‌های دوپینگ تور دوچرخه سواری بین‌المللی ایران - آذربایجان نیست، عنوان کرد: فدراسیون پزشکی - ورزشی در این مسابقات صرفا افسر کنترل دوپینگ داشته و در این مسابقات ناظر اتحادیه جهانی دوچرخه سواری وجود داشته و مسابقات از نماینده آنتی دوپینگ و ناظر پزشکی برخوردار بوده است و تست‌های دوپینگ را خودشان انجام و جهت مدیریت نتایج سایر اقدامات را انجام داده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.