سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳

دکتر براتی تاکید کرد؛

نقش بارز خدمات پزشکی ورزشی در افتخارآفرینی های پارالمپیک توکیو

اولاد

بازی های پارالمپیک توکیو در شرایطی پیگیری می شود که کاروان اعزامی ایران تاکنون با کسب ۷ مدال طلا، ۵ نقره و یک برنز در رده دوازدهم جدول توزیع مدال ها قرار دارد، در این میان نقش کادر پزشکی در این افتخارآفرینی بسیار بارز بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر امیر حسین براتی عضو کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی  به این رویداد با اعلام خبر فوق، افزود: فدراسیون پزشکی ورزشی همان طور که در طول برگزاری بازی های المپیک خدمات لازم را به اعضای کاروان کشورمان ارائه کرد حمایت و پشتیبانی های لازم از پارالمپیکی های عزیز را پیش از اعزام و در حال حاضر در دهکده بازی های انجام می دهد.

وی با اشاره به برپایی کلینیک پزشکی ورزشی ایران در دهکده بازی های پارالمپیک گفت: در این کلینیک اینجانب به همراه دکتر رفیع پور، دکتر سخنگویی و خانم صالحی حضور داریم و از همان روز نخست بازی ها خدمات تخصصی لازم به ورزشکاران کشورمان ارائه می دهیم.

دکتر براتی با اشاره به این نکته که در این کلینیک خدمات فیزیوتراپی و دیگر خدمات لازم به ورزشکاران کشورمان ارائه می شود، افزود: علاوه بر این، هر جا نیاز باشد درمان ملی پوشان کشورمان را در کلینیک مرکزی بازی ها پیگیری می کنیم.

وی ضمن تبریک موفقیت ورزشکاران پار المپیکی به تشریح نقش بارز پزشکی ورزشی در افتخارآفرینی های ملی پوشان ایران پرداخت و گفت: مهدی اولاد که روز گذشته موفق به کسب مدال طلا در پرتاب وزنه شد با توجه به اینکه از ناحیه کمر احساس درد می کرد به کلینیک مراجعه کرد  و اقدامات لازم را برای بهبودی کامل او انجام خواهیم داد تا روز پنج شنبه در پیکارهای پرتاب وزنه نیز حضور موفقی داشته باشد.

 وی افزود: خیرالله زاده ملی پوش جودو و صاحب مدال طلای این دوره از بازی ها، روح الله رستمی ملی پوش وزنه برداری و نخستین چهره طلایی کاروان پار المپیک در توکیو، حامد صلحی پو دیگر ملی پوش وزنه برداری و دارنده مدال نقره و امیر خسروانی دارنده مدال طلا در پرش طول از جمله  ملی پوشانی هستند که پیش از اعزام به توکیو یا در خلال بازی های خدمات لازم پزشکی ورزشی به آنها ارائه شد.

دکتر براتی همچنین با اشاره به دیگر خدماتی که به ملی پوشان کشورمان تابه حال ارائه شده است، افزود: همچنان با همه وجود در خدمت کاروان اعزامی کشورمان هستیم و امیدواریم موفقیت های ملی پوشان عزیزمان ادامه داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.