سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴

دعوت مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان برای شرکت در پویش اهدا خون

دعوت

سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در پیامی از جامعه ورزش و جوانان استان دعوت کرد تا در روز ۳۱ شهریور با حضور گسترده‌ خود در پایگاه‌های اهدای خون به بیماران نیازمند کمک کنند.

متن پیام بدین شرح است:

اهدای خون یک عمل انسان دوستانه ازوظایف اجتماعی شهروندان است که اهداکنندگان خون بدون هیچ گونه چشمداشت مادی و تنها با هدف انساندوستی، اعتلای فرهنگ والای ایثار و فداکاری در جامعه با اهدای خون باعث بخشیدن سلامتی و بهبود کیفیت زندگی بیماران نیازمند به خون و فرآورده های خونی می شوند.

با شیوع ویروس کرونا جامعه شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد، تعدادی زیادی از هموطنان به این بیماری مبتلا شدند و کادر درمان و پزشکی کشور درگیرمبارزه با این ویروس هستند.

 متاسفانه در مدت اخیر بسیاری از افراد به دلیل ترس از ابتلا به کرونا، مراجعه کمتری به مراکز انتقال خون داشته‌اند و این امر باعث شده تا بر موضوع اهدای خون تا حدی تاثیر بگذارد در حالی که کرونا یک بیماری تنفسی است و اهدای خون خطری را برای افراد اهدا کننده نخواهد داشت.

یکی از اتفاقاتی که در این زمان می‌توانیم انجام دهیم اهدا خون به بیماران نیازمند است، خوشبختانه مردم همواره در بحث اهدا خون پیش‌قدم بودند، در حال حاضر با توجه به شرایط موجود و برای مقابله با این ویروس، اهدا خون ضرورت و اهمیت آن چند برابر می‌شود.

در حالیکه در هفته دفاع مقدس قرار داریم، جا دارد از جامعه ورزش و جوانان اعم از کارکنان اداره کل، ورزشکاران، قهرمانان، داوران، مربیان، پیشکسوتان، اعضاء سازمان های مردم نهاد و همچنین جوانان پویا و فعال استان سمنان، به عنوان الگوهای دیگر اقشار جامعه و به عنوان سردمداران ایثار و فدارکاری دعوت می کنم با توجه به شرایط به وجود آمده در این طرح مردمی و خدایی شرکت گسترده‌ای داشته باشند.

در پایان از اعضا هیات های ورزشی و ورزشکارانی که در ماه ها و روزهای اخیر این اقدام خداپسندانه را انجام داده تقدیر و تشکر می نمایم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.