یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

در مراسم تجلیل از رزمندگان وزارت ورزش و جوانان؛

از دکتر نوروزی تقدیر شد

تقدیر

از دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در مراسم تجلیل از رزمندگان وزارت ورزش و جوانان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این مراسم که با حضور  دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد از رزمندگان وزارت ورزش و جوانان و یادگاران دفاع مقدس از جمله دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تجلیل شد.

دکتر سجادی در این مراسم با اشاره به ایثارگری ها و دلاورمردی های رزمندگان، شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های شان گفت: ۳هزار و ۷۰۰ سمن در کشور با مدیریت آقای تندگویان مشغول به فعالیت هستند ضمن اینکه ۳۵ هزار گروه جهادی نیز هستند که در تمامی امور کشور حضور پررنگی داشته و دارند.

وزیر ورزش و جوانان با موثر خواندن سازمان های مردم نهاد جوانان و گروهای جهادی توضیح داد جوانان کشورمان همگی پیرو رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی این نکته را متذکر شد که در هیچ جای تاریخ ایران شروع کننده جنگ نبوده بیان کرد: حمله به مرزهای ایران توسط دولت بعث و شروع جنگ برای ما بسیار ناخوشایند بود با این وجود مردم کشورمان به ویژه جوانان رشید ودلاور کشورمان جوانان، از کشور و ارزش های نظام دفاع کردند

دکتر سجادی با اشاره به موفقیت های اخیر کمیته ملی پارالمپیک و روحیه جهادی خسروی وفا به مقوله ورزش را مورد توجه قرارداد و گفت : باور دارم این روحیه باعث کسب نتایج خوب در پارالمپیک و کسب مدال‌های رنگارنگ شد

او ادامه داد: سال‌های اخیر را وقتی نگاه می کنیم می‌بینیم که مدیریت جهادی آقای خسروی وفا باعث شد در مسابقات مختلف مدال های رنگارنگی برای کاروان کشورمان به دست آید.

وی در بخش دیگری از سخنانش عوامل موفقیت در ورزش را مورد توجه قرار داد و گفت هم افزایی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک باعث می شود با استفاده از تجربیات یکدیگر بتوان زمینه ساز اتفاقات خوبی بود.

وی ادامه داد: تیم های اندیشه‌ورز را دوباره در ورزش کشور احیا و بیانیه گام دوم انقلاب رامود توجه قرار دهیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود : بیش از ۴۰ بار اسم جوانان در بیانیه گام دوم آمده و ما موظف هستیم بیش از پیش در این حوزه فعالیت کنیم.

لینک گزارش تصویری پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.