سه‌شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲

سردار قاسمی:

ایثارگری کادر فدراسیون پزشکی ورزشی در مقابله با کرونا شایسته تکریم است

مراسم تجلیل از ایثارگران فدراسیون پزشکی ورزشی

سردار قاسم قاسمی، مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران در مراسم تجلیل از ایثارگران فدراسیون پزشکی ورزشی، راه و منش کادر شریف درمان در مقابله با کرونا را همان راه شهدا و رزمندگان اسلام دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این مراسم که در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، سردار یزدانی رئیس تربیت بدنی سپاه محمدرسول الله(ص)، مهدی میرجلیلی رئیس بسیج ورزشکاران، دکتر غلامرضا نوروزی و دکتر سید اشکان اردیبهشت رئیس و دبیر فدراسیون نیز حضور داشتند، سردار قاسمی با ذکر خاطراتی از  هشت سال حماسه و ایثار، تصریح کرد: امروز به نمایندگی از وزیر محترم ورزش و جوانان در این مراسم حضور یافتم که صمیمانه قدردانی نمایم از رزمندگان این فدراسیون و دکتر نوروزی رئیس فدراسیون که هم در جبهه به عنوان رزمنده حضور داشت و هم اینک به عنوان عضوی از کادر شریف درمان در کنار دیگر همکاران این فدراسیون با ایثارگری در راه مبارزه با بیماری کرونا گام بر می دارند.

سردار قاسمی با اشاره به حمایت های وسیعی که دشمنان ایران اسلامی از رژیم بعثی صدام داشتند، گفت: با وجود نوپا بودن انقلاب، همه اقشار ملت ایران به پیروی از پیر و مراد خود با جانفشانی مقابل دشمنان ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک این سرزمین به دست دشمنان بیفتد. به همین دلیل گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس از اهمیت زیادی برخوردار است.

مشاور وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امروز خداوند بزرگ را شاکریم که رهبری فرزانه و فرماندهی کل قوا با کیاست و ذکاوت خویش چنان ابهت و صلابتی به کشور بخشیده اند که هیچ ابرقدرتی حتی تصور تعرض به میهن اسلامی مان نیز به سرش نمی زند، قدردان این نعمت بزرگ خداوند هستیم و امیدواریم سایه مقام عظمای ولایت مستدام باشد.

 سردار قاسمی بار دیگر از کادر درمان و کادر فدراسیون پزشکی ورزشی بابت همراهی در هشت سال دفاع مقدس و در راه مقابله با کرونا قدردانی کرد و این مهم را ادامه خط مشی شهدای عزیز کشورمان توصیف کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.