سه‌شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

دکتر نوروزی در مراسم تجلیل از ایثارگران فدراسیون پزشکی ورزشی:

عزت امروزمان را مدیون شهدای گرانقدر هستیم/ نباید از جنگ نرم دشمنان غافل باشیم

مراسم تجلیل از ایثارگران فدراسیون پزشکی ورزشی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در مراسم تجلیل از ایثارگران این فدراسیون تصریح کرد که خانواده پزشکی ورزشی ایران یاد و خاطر هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و همچنان با خون پاک شهیدان تجدید پیمان می کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این مراسم که ظهر امروز با حضور سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش در امور ایثارگران، سردار یزدانی رئیس تربیت بدنی سپاه محمدرسول الله(ص) و کاظم میرجلیلی رئیس بسیج ورزشکاران در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، دکتر غلامرضا نوروزی با ذکر خاطراتی از عملیات کربلای ۵ گفت: بی گمان آرامش امروز کشور عزیزمان مدیون خون پاک شهدای عزیز و ایثارگری رزمندگان گرانقدر است. بر این اساس وظیفه خود می دانیم همزمان با هفته دفاع مقدس بار دیگر با شهیدان عزیز تجدید میثاق نماییم.
وی افزود: به خوبی می دانیم بسان دوران جنگ تحمیلی، دشمنان کشورمان امروز در عرصه جنگ نرم سعی در ضربه زدن به نظام اسلامی دارند و این خطر، اهمیت تاسی از راه شهدا را دوچندان می کند.
دکتر نوروزی با اشاره به خدمات سردار قاسمی در کسوت مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران، عملکرد ایشان را در این کسوت درخشان توصیف کرد و گفت: سردار قاسمی از یادگاران گرانقدر دوران دفاع مقدس است که با حضور خود در وزارت ورزش و جوانان ترویج فرهنگ ایثارگری و تکریم خانواده شهدا را شتابی دو چندان بخشید و به پاس این همت بلند فدراسیون پزشکی ورزشی امروز وظیفه خود می داند از ایشان تجلیل کند.
در ادامه این مراسم، سردار کاظم یزدانی رئیس تربیت بدنی سپاه محمد رسول الله(ص) و مهدی میرجلیلی رئیس بسیج ورزشکاران طی سخنانی با گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس، ایثارگری های کادر درمان در  مقابله با کرونا را ستودند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.