سه‌شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

/گزارش کامل مراسم تجلیل از ایثارگران فدراسیون پزشکی ورزشی/

سردارقاسمی:ایثارگری کادر فدراسیون پزشکی ورزشی در مقابله با کرونا شایسته تکریم است / دکتر نوروزی: عزت امروزمان را مدیون شهدای گرانقدر هستیم

مراسم تجلیل از ایثارگران فدراسیون پزشکی ورزشی

مراسم تجلیل از ایثارگران فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور سردار قاسمی، مشاور وزیر ورزش در امور ایثارگران، سردار یزدانی رئیس تربیت بدنی سپاه محمدرسول الله(ص) و کاظم میرجلیلی رئیس بسیج ورزشکاران در محل این فدراسیون برگزار شد.

گزارش کامل پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران از این مراسم در پی می آید:

سردار قاسمی:ایثارگری فدراسیون پزشکی ورزشی شایسته تکریم است

سردار قاسم قاسمی، مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران در مراسم تجلیل از ایثارگران فدراسیون پزشکی ورزشی، راه و منش کادر شریف درمان در مقابله با کرونا را همان راه شهدا و رزمندگان اسلام دانست.

سردار قاسمی با ذکر خاطراتی از  هشت سال حماسه و ایثار، تصریح کرد: امروز به نمایندگی از وزیر محترم ورزش و جوانان در این مراسم حضور یافتم که صمیمانه قدردانی نمایم از رزمندگان این فدراسیون و دکتر نوروزی رئیس فدراسیون که هم در جبهه به عنوان رزمنده حضور داشت و هم اینک به عنوان عضوی از کادر شریف درمان در کنار دیگر همکاران این فدراسیون با ایثارگری در راه مبارزه با بیماری کرونا گام بر می دارند.

سردار قاسمی با اشاره به حمایت های وسیعی که دشمنان ایران اسلامی از رژیم بعثی صدام داشتند، گفت: با وجود نوپا بودن انقلاب، همه اقشار ملت ایران به پیروی از پیر و مراد خود با جانفشانی مقابل دشمنان ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک این سرزمین به دست دشمنان بیفتد. به همین دلیل گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس از اهمیت زیادی برخوردار است.

مشاور وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امروز خداوند بزرگ را شاکریم که رهبری فرزانه و فرماندهی کل قوا با کیاست و ذکاوت خویش چنان ابهت و صلابتی به کشور بخشیده اند که هیچ ابرقدرتی حتی تصور تعرض به میهن اسلامی مان نیز به سرش نمی زند، قدردان این نعمت بزرگ خداوند هستیم و امیدواریم سایه مقام عظمای ولایت مستدام باشد.

 سردار قاسمی بار دیگر از کادر درمان و کادر فدراسیون پزشکی ورزشی بابت همراهی در هشت سال دفاع مقدس و در راه مقابله با کرونا قدردانی کرد و این مهم را ادامه خط مشی شهدای عزیز کشورمان توصیف کرد.

دکتر نوروزی: نباید از جنگ نرم دشمنان غافل باشیم

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در مراسم تجلیل از ایثارگران این فدراسیون تصریح کرد که خانواده پزشکی ورزشی ایران یاد و خاطر هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و همچنان با خون پاک شهیدان تجدید پیمان می کند.
 دکتر غلامرضا نوروزی با ذکر خاطراتی از عملیات کربلای ۵ گفت: بی گمان آرامش امروز کشور عزیزمان مدیون خون پاک شهدای عزیز و ایثارگری رزمندگان گرانقدر است. بر این اساس وظیفه خود می دانیم همزمان با هفته دفاع مقدس بار دیگر با شهیدان عزیز تجدید میثاق نماییم.
وی افزود: به خوبی می دانیم بسان دوران جنگ تحمیلی، دشمنان کشورمان امروز در عرصه جنگ نرم سعی در ضربه زدن به نظام اسلامی دارند و این خطر، اهمیت تاسی از راه شهدا را دوچندان می کند.
دکتر نوروزی با اشاره به خدمات سردار قاسمی در کسوت مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران، عملکرد ایشان را در این کسوت درخشان توصیف کرد و گفت: سردار قاسمی از یادگاران گرانقدر دوران دفاع مقدس است که با حضور خود در وزارت ورزش و جوانان ترویج فرهنگ ایثارگری و تکریم خانواده شهدا را شتابی دو چندان بخشید و به پاس این همت بلند فدراسیون پزشکی ورزشی امروز وظیفه خود می داند از ایشان تجلیل کند.
در ادامه این مراسم، سردار کاظم یزدانی رئیس تربیت بدنی سپاه محمد رسول الله(ص) و مهدی میرجلیلی رئیس بسیج ورزشکاران طی سخنانی با گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس، ایثارگری های کادر درمان در  مقابله با کرونا را ستودند.

در این مراسم از دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ، دکتر رضا سعیدی رئیس کمیته آموزش و ناصر اشکانی رئیس کمیته امور استان های فدراسیون  که از رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند، تجلیل شد.

همچنین دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اهدای لوح تقدیر از سردار قاسمی، سردار یزدانی و میرجلیلی قدردانی کرد.

لینک گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.