سه‌شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

دکتر نوروزی در جلسه شورای مدیران:

ارائه خدمات به جامعه ورزش باعث افتخار است

غلامرضا نوروزی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در جلسه شورای مدیران این فدراسیون، خدمت رسانی به جامعه ورزشی و ورزشکاران را افتخار این مجموعه دانست.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این جلسه که صبح امروز در سالن جلسات فدراسیون و با حضور دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر، دکتر لاله حاکمی نایب رئیس بانوان و دیگر مسئولان کمیته های تخصصی فدراسیون برگزار شد، دکتر غلامرضا نوروزی ضمن قدردانی از زحمات روسای کمیته ها و دیگر همکاران فدراسیون، با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه شده تصریح کرد: پیش از هر اقدامی باید این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهیم که ارائه خدمات به جامعه ورزش کشور افتخار بزرگی است و با چنین روحیه ای می توان شتاب دوچندانی به ارائه خدمات بخشید.

دکتر سید اشکان اردیبهشت، دبیر فدراسیون نیز میزان عملیاتی شدن مصوبات جلسه پیش را بررسی کرد و روسای مختلف کمیته ها توضیحات لازم را در این خصوص و همچنین در خصوص برنامه های آتی بیان کردند.

همچنین در این جلسه در خصوص توسعه زیرساخت های ستاد پزشکی ورزشی آزادی و کلینیک فیزیوتراپی ستاد مرکزی فدراسیون و بسط و گسترش فعالیت های کمیته آموزش تصمیماتی اتخاذ شد و پیگیری پرداخت غرامت ورزشکاران آسیب دیده و فراهم کردن زیرساخت های آی تی لازم برای این مهم نیز به تصویب رسید.    

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.