یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴

هیات پزشکی ورزشی و هیات فوتبال اصفهان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

دکتر باقری مقدم،علی طاهری

تفاهم نامه همکاری بین هیات پزشکی ورزشی و هیات فوتبال استان اصفهان جهت پیشرفت و پیشبرد اهداف علمی،پزشکی و ورزشی امضا شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان، صبح امروز یازدهم مهرماه، علی طاهری رئیس هیات فوتبال استان اصفهان با حضور در هیات پزشکی ورزشی استان با دکتر احمد باقری مقدم دیدار و گفت و گو کرد.
در این جلسه تفاهم‌نامه همکاری بین هیات پزشکی ورزشی و هیات فوتبال استان اصفهان امضا شد.
به موجب این تفاهم‌نامه بر همکاری و هم‌افزایی بین هیات پزشکی ورزشی و هیات فوتبال اصفهان تاکید شده است.
از مفاد مهم این تفاهم‌نامه می‌توان به همکاری‌های دوجانبه در راستای طرح تأسیس کلینیک تخصصی فوتبال، همکاری و افزایش تعاملات در حوزه برگزاری مسابقات فوتبال و برگزاری کارگاه های آموزشی میان دوطرف اشاره کرد.
در این نشست، علی طاهری ضمن تشکر از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته از هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: هیات فوتبال استان اصفهان به دلیل پتانسیل موجود در نظر دارد تعاملات خود را با دیگر هیات ها و بدنه ورزش استان ارتقا دهد، در این راستا اقدامات موثری صورت گرفته است و همچنان در این مسیر گام برمی داریم.
رئیس هیات فوتبال استان اصفهان گفت:
مباحث علمی و پزشکی فوتبال برای هیات فوتبال استان حائز اهمیت بوده و خواهد بود و امیدواریم با افزایش سطح همکاری ها شاهد رشد این موضوعات در فوتبال استان باشیم.
دکتر احمد باقری مقدم، نیز ضمن خوش آمدگویی به علی طاهری رئیس هیات فوتبال استان و هیات همراه عنوان کرد: امیدواریم با همکاری دو هیات پزشکی ورزشی و فوتبال استان اصفهان بتوانیم گام های موثری در راستای افزایش کیفیت و همچنین برطرف کردن مشکلات در ورزش برداریم و در عمل یادگاری از جانب دو هیات برای آیندگان در ورزش استان اصفهان باقی بماند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.