چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

برنامه ریزی برای پوشش پزشکی مسابقات کشوری موی‌تای در زنجان

پوشش پزشکی مسابقات کشوری موی تای درزنجان

رییس کمیته پوشش مسابقات هیات پزشکی ورزشی زنجان گفت: مسابقات موی‌تای کشور باحضور۴۰۱ ورزشکاردر زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش دفتر زنجان، پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران؛ حامد تعمیدی رییس کمیته پوشش مسابقات هیات پزشکی ورزشی از برگزاری مسابقات موی‌تای باحضوربیش از ۴۰۰نفر ورزشکاردرزنجان خبر داد و گفت: این مسابقات  در آستانه برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در دو بخش خانمها و آقایان که بخش اول از ۱۷ تا ۱۹ مهرماه مسابقات آقایان و در بخش دوم یعنی از ۲۰ تا۲۲ مهر ماه مسابقات بانوان با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در حال برگزاری است.

حامد تعمیدی با اشاره به اینکه این مسابقات برای انتخابی کشوری تیم ملی است گفت: با توجه به حساسیت مسابقات طی این پنج روز گروه امداد هیات پزشکی ورزشی به همراه یک دستگاه آمبولانس در محل مسابقات حضور دارند تا در صورت مواجه با سانحه درصد آسیب ها را کاهش دهند.

تعمیدی با اشاره به اینکه این رقابت ها در رده های جوانان وبزرگسالان به میزبانی زنجان ودر رده های سنی نونهالان و نوجوانان به میزبانی تهران برگزار می شود اظهار داشت: مسابقات موی تای با حضور بیش از ۱۰۰ نفر داور وعوامل اجرایی  و با همکاری هیات انجمن های ورزشی استان برگزار می شود. 
 
 رییس کمیته پوشش مسابقات هیات پزشکی ورزشی در پایان تصریح کرد: این مسابقات در نوبت صبح و عصر انجام می شود که نفرات برتر به اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی به منظور اعزام به رقابت های جهانی موی‌تای که امسال برگزار می شود راه خواهند یافت.
  

@ hpvoz

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.