شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱

برپایی ایستگاه تندرستی رایگان در زنجان

بیتا بدلخانی دبیر هیات استان زنجان

دبیر هیات پزشکی ورزشی زنجان ، گفت : همزمان با سراسر کشور طرح سراسری برپایی ایستگاه رایگان تندرستی در هفته تربیت بدنی و ورزش درزنجان اجرا می شود.

به گزارش دفترزنجان؛ پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، بیتا بدلخانی افزود: ایستگاه سلامت با همکاری هیات پزشکی ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان مورخ ۲۶ مهر از ساعت ۱۱:۳۰ الی۱۳:۳۰ در مجموعه ورزشی انقلاب برپا خواهد شد.


بدلخانی به استقبال خوب شهروندان و اجرای موفق ایستگاه های رایگان تندرستی در سالهای گذشته اشاره کردو گفت: همکاری خوب شهروندان باجامعه ورزش تصمیم بر تکرار این طرح در هفته تربیت بدنی شد.

 وی تصریح کرد: از آنجایی که درصد بالایی از افراد جامعه به بیماریهایی چون فشار خون ودیابت مبتلا هستند لذا، به مناسبت هفته تربیت بدنی ایستگاه سلامت در زمینه های تست فشار خون، قند خون، روانشناسی، مشاوره تغذیه وВМI به شهروندان و جامعه ورزش ارائه خدمت خواهد کرد.

.
دبیر هیات پزشکی ورزشی استان زنجان با اشاره به اینکه هیات پزشکی ورزشی استان زنجان پشتیبان ورزشکاران و حامی سلامت همکانی است، خاطرنشان کرد: برآنیم تا با برنامه ریزی و مدیریت به منظور ارتقا سطح سلامت جامعه ورزش خدمات مطلوب و کارآمدی را در زمان و مکان مناسب به جامعه ورزش و ورزشکاران ارائه نماییم.  
@hpvoz

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.