یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲

در استانه هفته تربیت بدنی و ورزش صورت گرفت؛

تجدید میثاق جامعه ورزش و جوانان با آرمان های امام راحل

آرمان ها

وزیر ورزش و جوانان گفت: این پیام را به مردم در هفته تربیت بدنی می دهیم که ورزش همچنان زنده و موتور تولید عزت و امید کشور خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر سید حمید سجادی در حاشیه تجدید میثاق جامعه ورزش و جوانان با آرمان‌های امام راحل با تبریک فرا رسیدن روز ملی تربیت بدنی و ورزش گفت: ستاد برگزاری این هفته چندی پیش در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد که یکی از برنامه‌های ارزشمند این ستاد حضور جامعه ورزش و جوانان روز قبل از آغاز هفته تربیت بدنی در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی بود.

دکتر سجادی با بیان اینکه همواره جامعه ورزش در تمام عرصه ها اثرگذار بوده است گفت: هدف این برنامه این است که بگوییم جامعه ورزش و جوانان و همچنان پای آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایستاده اند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در خصوص برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: در طول این هفته رویکرد کلی ما توسعه ورزش همگانی و احیای این بخش از ورزش در دوران پسا کرونا است.

وی تصریح کرد: نزدیک به دو سال است که به دلیل شیوع ویروس کرونا ورزش آسیب دیده و مردم با ورزش فاصله گرفته اند اما با همه فراز و فرودها و به لطف برنامه‌ریزی‌ها برای واکسیناسیون، شرایط رو به بهبود است و امیدواریم با برنامه های مختلف ورزشی وظایف خود را در قبال مردم انجام دهیم و مردم بتوانند به زندگی عادی خود برگردند.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: این پیام را به مردم در هفته تربیت بدنی می دهیم که ورزش همچنان زنده و موتور تولید عزت و امید کشور خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.