دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

بازدید دبیر فدراسیون از هیات پزشکی ورزشی قزوین به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش:

دکتر اردیبهشت: امیدواریم شاهد توسعه خدمات پزشکی ورزشی به ورزشکاران استان باشیم

بازدید نمایندگان فدراسیون

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون به همراه دکتر سید محمد بنی جمالی رئیس کمیته خدمات درمانی و ناصر اشکانی رئیس کمیته امور استان ها از هیأت پزشکی ورزشی قزوین بازدید کردند.

به گزارش دفتر قزوین پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دوشنبه 26 مهرماه همزمان با روز تربیت بدنی و ورزش دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون و هیأت همراه ایشان پس از بازدید از مرکز فیزیوتراپی، مرکز ماساژ و واحد آموزش هیأت پزشکی قزوین با دکتر مدبر رئیس هیأت جلسه هماهنگی برگزار کردند.

در این دیدار، دکتر اردیبهشت ضمن تقدیر از عملکرد هیأت در بخش های مختلف و به ویژه بخش فیزیوتراپی و خدمات تخصصی توانبخشی به ورزشکاران، از راه اندازی مرکز ماساژ هیأت _که توسط دکتر کرمی پزشک ماساژور به بهبود وضعیت بیمارانی که تازه از بند بیماری کرونا رها شده اند کمک شایانی نموده است_ استقبال کرد.

وی  ابراز امیدواری کرد با ادامه این روند و به خصوص طرح توسعه فضای درمانگاه پزشکی ورزشی در قزوین که قرار است با حمایت استانداری و اداره کل ورزش و جوانان به زودی اجرایی شود شاهد گسترش بیشتر خدمات پزشکی ورزشی به ورزشکاران در استان قزوین باشیم.

دکتر اردببهشت گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان مرجع پشیبان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی در این راستا حامی هیأت استان بوده و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

دکتر بنی جمالی رئیس کمیته خدمات درمانی فدراسیون نیز از روند رسیدگی به اسناد پزشکی ورزشکاران آسیب دیده در استان تقدیر کرد. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.