سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵

دکتر نوروزی تاکید کرد؛

ضرورت تفویت زیرساخت های پزشکی ورزشی در مازندران

گزارش تصویری،مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی مازندران ، با حضور دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور و دکتر حسن رنگرز ، مدیر کل دستگاه ورزش مازندران

 رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اینکه مازندران نگین ورزش کشور و جهان محسوب می شود، گفت: تجهیزات پزشکی ورزشی استان متناسب با این ظرفیت ها تقویت می شود.

به گزارش مهر غلامرضا نوروزی بعدازظهر سه شنبه در نشست پزشکی ورزشی مازندران در ساری با بیان اینکه ورزش مازندران نگین ورزش کشور و جهان است، افزود: بسیاری از اردوهای ورزشی قبل از مسابقات برون مرزی و بین المللی در مازندران برگزار و پوشش پزشکی این اردوها به صورت مطلوب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه زیر ساخت های پزشکی ورزشی استان مازندران در حد ورزشکاران ملی و بین المللی باشد، گفت: مازندران قطب کشتی کشور و دنیا است و باید مسائل پزشکی ورزشکاران در استان انجام شود.

وی ادامه داد: امکانات موردنیاز پزشکی ورزشی مازندران در حال تقویت است و برای پوشش پزشکی مسابقات و اردوها نیز حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

نوروزی با اظهار اینکه مازندران دو سال متوالی در رده اول هیئت‌های پزشکی ورزشی کشور قرار دارد، گفت: وجود تیم‌های مختلف ورزشی، ضرورت توجه بیشتر به استان را الزامی می‌سازد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، چاقی و کم تحرکی بین دانش آموزان را سبب بروز بسیاری از بیماری‌ها و آسیب‌ها دانست و گفت: از طریق ورزش می‌توان بسیاری این بیماری‌ها را کنترل کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.