پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰

عملکرد هیات لرستان با حضور دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی رصد شد

لرستان

دبیر فدراسیون فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور در هیات پزشکی ورزشی استان لرستان از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت.

به گزارش دفتر لرستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، صبح امروز دکتر اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشور با حضور در مجموعه ی پزشکی ورزشی استان، به بررسی فعالیت‌های این مجموعه در سال جاری پرداخت. 

در این دیدار صمیمانه، ابتدا رییس هیات و مسئولین کمیته های حاضر در جلسه ضمن تقدیر از حصور دبیر فدراسیون در این مجموعه، به ارائه ی خلاصه ای از عملکرد شش ماهه اول سال جاری و مقایسه ی آماری با 6 ماهه ی اول سال گذشته پرداختند. در ادامه دکتر اردیبهشت از فعالیت‌های انجام شده تقدیر و به  بررسی عملکرد هیات در سال‌جاری پرداخت و خواستار ادامه ی روند مثبت فعالیت‌ها و تلاش هر چه بیشتر کمیته های مختلف در جهت ارتقاء فعالیت‌ها به ویژه در دو حوزه ی آموزش و ورزشکاران سازمان یافته شدند. ایشان در ادامه پای صحبت مسئولین هیات در خصوص مطالبات این مجموعه ی پزشکی ورزشی نشستند. در خواست ساختمان مستقل جهت هیات استان و پیگیری باز پس گیری ساختمان سابق هیات از مهمترین مطالبات مسئولین هیات بود. دکتر اردیبهشت در خصوص اختصاص ساختمان مستقل به هیات استان افزودند : این مهم مستلزم ارائه ی برنامه پیشنهادی  از سوی هیات و پیگیری حقوقی فدراسیون و رایزنی لازم با وزارت ورزش خواهد بود و به محض دریافت برنامه پیشنهادی هیات، تمام تلاش خود را در جهت این مطالبه ی به حق انجام خواهیم داد. در پایان این نشست دبیر فدراسیون، پیشنهاداتی در راستای بهبود فعالیت‌های هیات ارائه نمودند که مورد استقبال مسئولین هیات قرار گرفت. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.