یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳

جلسه هیات رئیسه هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر برگزار شد

بوشهر

به دنبال انتخاب رئیس جدید هیات پزشکی ورزشی استان، اولین جلسه هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر به ریاست دکتر قاسم برجویی فرد، با حضور اعضای هیات رئیسه جدید و مسوولین کمیته ها در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر، در این جلسه دکتر قاسم برجویی فرد گزارشی از اقدامات انجام شده در هفته های اخیر را بیان کرد و ضمن معرفی اعضای هیات رئیسه جدید، به تشریح برنامه های آتی این هیات پرداخت.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر برنامه های هیات جدید را در سه بخش کلی و بصورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تشریح نمودند و ابراز امیدواری کرد که با تقسیم وظایف بر اساس تخصص و توانمندی اعضای هیات رئیسه، کار تیمی و استفاده بهینه از ظرفیت کمیته ها و هیاتهای پزشکی ورزشی شهرستانهای تابعه بتوان در طول دوره تصدی مسوولیت به اهداف ترسیم شده برسیم.

توجه به امر آموزش بعنوان یکی از رئوس مهم برنامه هیات پزشکی ورزشی استان، جهت تربیت مربیان توانمند و مطلع از آخرین یافته های علمی مرتبط با حوزه پزشکی ورزشی مورد تاکید قرار گرفت.

دکتر قاسم برجویی فرد ضمن تاکید بر بازرسی مدون از باشگاههای ورزشی استان به منظور نظارت بر رعایت پروتکلها و اصول ایمنی پیشگیری از حوادث و آشنایی مدیران و مربیان باشگاهها با قوانین جاری خواستار همکاریهای متقابل و تعامل سازنده با مدیران باشگاههای ورزشی استان شد.

بحث فعال سازی کلینیک فیزیوتراپی شهر بوشهر و برازجان از دیگر موارد مطروحه در جلسه بود.

در ادامه جلسه اعضای هیات رئیسه جدید و مسوولین کمیته های هیات پزشکی ورزشی استان به بیان دیدگاههای خود پرداخته و درباره برنامه ها و مسائل راهبردی هیات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان جلسه، اعضای هیات رئیسه جدید، متشکل ازدکتر محسن صحرانورد نائب رییس،طاهره تمیمی نائب رییس بانوان، یوسف عرب زاده. دبیر،ساناز بوستانی مسوول امور مالی (خزانه دار)،کمال صال احمدی اعضا هیات رئیسه،و دکتر باقر یزدانپناه اعضا هیات رییسه احکام خود را از ریاست هیات پزشکی ورزشی استان دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.