یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

در دیدار دکتر نوروزی و طباطبایی صورت گرفت؛

بررسی راه های توسعه تعامل دو جانبه فدراسیون پزشکی ورزشی و کاراته

کاراته

سید حسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته با حضور در دفتر ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس این فدراسیون دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این دیدار دکتر نوروزی با اشاره به موفقیت و افتخارآفرینی های ملی پوشان کاراته در رویدادهای مختلف بویژه در بازی های المپیک توکیو، ابراز امیدواری کرد که  این درخشش ها ادامه یابد.

دکتر نوروزی با اشاره به خدمات متنوع فدراسیون پزشکی ورزشی به قهرمانان و ورزشکاران رشته های مختلف، ضرورت عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی را یادآور شد و گفت: به واقع کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی فرصت ارزشمندی برای ورزشکاران عزیز است که با عضویت در آن بتوانند زمینه بهره مندی از خدمات تخصصی و فوق تخصصی فدراسیون پزشکی ورزشی را فراهم آوردند.

 در این دیدار  طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته نیز با اشاره به خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی به قهرمانان بویژه در دوران کرونا و همچنین در راه آماده سازی کاروان اعزامی ورزش ایران به بازی های المپیک، آمادگی فدراسیون کاراته را برای توسعه تعامل با فدراسیون پزشکی ورزشی در زمینه های کاری مشترک اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.