دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

پیام دکتر سجادی در خصوص زلزله استان هرمزگان

وزیر

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر بسیج امکانات اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ، برای کمک به مردم زلزله زده ی این استان، استمرار در حرکتهای جهادی جامعه ورزش و جوانان ایران اسلامی را برای حمایت کامل از مناطق زلزله زده خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، متن پیام دکتر سید حمید سجادی در خصوص زلزله ی اخیر بندر عباس به شرح زیر است :
بِسْم الله الرحمن الرحیم
هموطنان ارجمند ، از شنیدن خبر زلزله ی بندرعباس و رنج مردمان غیور این شهر بسیار متاثر شده و ضمن تعظیم در برابر مشیت الهی از خداوند منان برای آسیب دیدگان از این بلای طبیعی صبر خواستارم .
اینجانب اعلام می کنم، جامعه ورزش و جوانان ایران اسلامی در قالب ادارات کل استانی،فدراسیونها، هیات های ورزشی ، قهرمانان، پیشکسوتان ورزشی ، ورزشکاران و همچنین سازمان های مردم نهاد جوانان فعال همچون گذشته، خودجوش و پیشگام و جهادی همراه با عزیزان امدادرسان در کنار مردم آسیب دیده از زلزله حضور خواهند داشت .
باور دارم، در این آزمون الهی جامعه بزرگ ورزش و جوانان متعهدانه در اقدامی جهادی و خداپسندانه خدمتی ماندگار از خود برجای خواهند گذاشته و سرافراز خواهند شد.

در همین راستا از زمان وقوع این بلای طبیعی ، امکانات مورد نظر برای اسکان موقت زلزله زدگان اعم از سالن ها و استادیوم های متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در نظر گرفته شده و در صورت لزوم نیازهای دیگر زلزله زدگان با تداوم حمایتها، پیگیری خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.