چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

در دیدار دکتر جمالیزاده و سرگرد علی آبادی صورت گرفت؛

بررسی راه های توسعه و همکاری های دوجانبه هیأت پزشکی و بسیج ورزشکاران

نشست با مسئول بسیج ورزشکاران کرمان

سرگرد رضا علی آبادی مسئول بسیج ورزشکاران با حضور در هیأت پزشکی ورزشی استان کرمان، در خصوص توسعه همکاری های دوجانبه به بحث و تعامل نظر پرداخت.

 به گزارش دفتر استان کرمان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در نشستی که به مناسبت هفته بسیج و با حضور دکتر حسین جمالیزاده و اکبر چاوشیان رئیس و دبیر هیأت پزشکی ورزشی و سرگرد علی آبادی و طاها درویشی مسئول بسیج ورزشکاران و مشاور وی در دفتر هیأت پزشکی ورزشی استان برگزار شد، دکتر حسین جمالیزاده  با اشاره به خدمات مختلف هیأت به ورزشکاران استان از جمله : خدمات آموزشی درمانی و فیزیوتراپی، آمادگی این هیأت جهت همکاری بیشتر با بسیج ورزشکاران در تمامی این زمینه ها را اعلام کرد.

در ادامه سرگرد علی آبادی ضمن تشکر از هیأت پزشکی ورزشی استان در ارائه خدمات به ورزشکاران بسیجی، خواستار تداوم و ادامه این همکاری به خصوص در زمینه های آموزشی و خدمات درمانی شد.

 همچنین  مقرر گردید ورزشکاران با ارائه کارت عضویت بسیج و کارت عضویت کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی، از خدمات هیأت پزشکی ورزشی با تخفیف ویژه برخوردار شوند.

در پایان این نشست و به مناسبت هفته بسیج، دکتر حسین جمالیزاده با اهدای لوح سپاس از سرگرد علی آبادی و طاها درویشی تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.