چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

دکتر نوروزی:

باید با بهترین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خدمات تخصصی را ارائه دهیم

نهمین جلسه شورای مدیران فدراسیون فردا برگزار می شود

دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در نهمین جلسه شورای مدیران این فدراسیون بر بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود برای ارائه بهترین خدمات به جامعه ورزش تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی برگزاری مستمر و منظم جلسه شورای مدیران فدراسیون در راستای برنامه محوری و انطباق فعالیت های کمیته های تخصصی با تقویم فدراسیون را ضروری دانست و گفت: رویکرد ما این است که فدراسیون پزشکی ورزشی همتراز نام و جایگاهش باید به جامعه هدف خود که ورزشکاران عزیز هستند، خدمات تخصصی ارائه کند. بنابراین در هر بخش تخصصی نیاز به امکانات سخت افزاری باید در اسرع وقت تامین شود و در کنار آن با بهره مندی از بهترین متخصصین بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دکتر نوروزی در عین حال تصریح کرد: در کنار این رویکرد بهره گیری از امکانات پیشرفته موجود نیز یک ضرورت است و روسای کمیته ها باید اهتمام لازم را در این خصوص داشته باشند.

وی با اشاره به ضرورت وجود مستمر پزشکان متخصص مرتبط با ورزش در درمانگاه فدراسیون تاکید کرد به زودی متخصصان قلب و عروق، متخصص داخلی و پوست به برنامه کاری درمانگاه فدراسیون اضافه می شوند و این نکته می تواند موجب رضایت بیشتر جامعه ورزش و جوانان شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج، یادآور شد: روز شنبه هفته آینده با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران و شماری از فدراسیون های ورزشی به مناسبت هفته بسیج دومین پویش نذرخون در سطح کشور اجرا می شود که امیدواریم این مهم مثل پویش نخست با استقبال خوبی همراه باشد.

تاکید بر هماهنگی با کمیته های پزشکی فدراسیون ها و اجرای تفاهم نامه های همکاری با مراکز علمی

در این نشست، دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون، میزان عملیاتی شدن مصوبات نشست قبلی شورای مدیران را بررسی کرد و روسای کمیته های تخصصی به ارائه گزارش عملکرد و برنامه های خود پرداختند.

 هماهنگی با کمیته های پزشکی فدراسیون ها، فراهم کردن زمینه برگزاری یک دوره آموزشی بین المللی، برگزاری دوره های آموزشی در زمینه استعدادیابی، انجام اطلاع رسانی گسترده برای معرفی خدمات فدراسیون، برنامه ریزی برای  هرچه پربارتر شدن برنامه های لایو اینستاگرام، اجرای تفاهم نامه های امضا شده با مراکز علمی آموزشی و پیگیری دقیق دیگر امور محوله از جمله مواردی بود که در این نشست به آن پرداخته شد و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.