شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

نشست دکتر برجویی فرد با ریاست هیات فوتبال استان بوشهر

بوشهر

به دعوت هیات فوتبال بوشهر، جلسه ای با حضور امیرحسین محتشم ریاست هیات فوتبال و دکتر قاسم برجوئی فرد ریاست هیات پزشکی ورزشی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر، در تاریخ ۴ آذر ماه به دعوت هیات فوتبال استان بوشهر جلسه ای با حضور امیرحسین محتشم ریاست هیات فوتبال  و دکتر قاسم برجوئی فرد ریاست هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر برگزار شد و نقطه نظراتی در مورد پوشش هر چه بهتر مسابقات فوتبال در لیگ های مختلف کشوری و استانی مطرح شد.

در این جلسه محتشم رئیس هیات فوتبال استان بوشهر در مورد راه اندازی بزرگ ترین کلینیک پزشکی ورزشی در جنوب کشور برای ورزشکاران که مورد تایید AFC است،  گفت: این هیات آمادگی کامل جهت رایزنی از طریق AFC به منظور راه اندازی این کلینیک را دارد.

وی در مورد خرید آمبولانس با تمام تجهیزات پزشکی و برگزاری دوره های آموزشی و ارتقای سطح دانش امدادگران ورزشی در استان پیشنهاداتی ارائه کرد.

در ادامه دکتر برجوئی فرد ریاست هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر گفت: برای پیشرفت و سلامت ورزشکاران و ورزش استان از هیچگونه کمکی دریغ نخواهیم کرد و در کنار تمام هیات های ورزشی و ورزشکاران خواهیم بود.

در این جلسه حسین مرادی و یوسف عرب زاده دبیران هیات ها و مسئول کمیته پوشش مسابقات هیات پزشکی ورزشی حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.