دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج؛

کارگاه یک روزه اهمیت و نقش روانشناسی در خانواده در استان برگزار شد

هیات

کارگاه یک روزه اهمیت و نقش روانشناسی در خانواده ورزشکاران ترای اتلون آذربایجان شرقی در سالن همایش هتل گسترش تبریز با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار شد.به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی به نقل از هیات ورزش های سه گانه، کارگاه یک روزه اهمیت و نقش روانشناسی در خانواده ورزشکاران ترای اتلون آذربایجان شرقی با حضور اکثر خانواده های ورزشکاران در سالن همایش هتل گسترش تبریز با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای کارگاه رنجکش رئیس هیات تراشی اتلون استان به اهمیت موضوع روانشناسی ویژه خانواده اشاره کرد و گفت: با توجه به وضع کنونی جامعه و نیاز شدید توجه اولیا به فرزندان طبق برنامه ریزی های انجام شده سعی بر انجام کارگاه های تخصصی روانشناسی، تغذیه، بدنسازی و آمادگی جسمانی و ... شده است که امروز استارت اولین کارگاه آموزشی در شش ماهه دوم سال زده شد و امیدوارم با کمک همکارانم در هیات ترای اتلون استان بتوانیم کارگاه های آموزشی مختلفی برگزار نماییم.
در ادامه ژرفی مدرس این کارگاه به موضوع روانشناسی به طور تفصیلی اشاره کرد و به روانشناشی ورزشی ویژه خانواده در ابعاد مختلف پرداخت.
ژرفی ضمن تشکر از رئیس هیات ترای اتلون استان در خصوص برنامه ریزی چنین کارگاه هایی گفت: امروزه خانواده ها باید توجه خود را فرزندان افزایش داده و ارتباط تنگاتنگی بین سه ضلع مثلث( روانشناس، فرزند و هیات) داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.