شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی بیان کرد:

عملکرد عالی هیات پزشکی ورزشی فارس در چند سال اخیر

دکترنوروزی

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی :در چندسال اخیر به اندازه تمام ادوار گذشته و یا حتی بیشتر از آن در هیات پزشکی ورزشی فارس تلاش شده و کارهای بزرگی صورت گرفته است

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در مجمع عمومی و سالانه هیات پزشکی ورزشی فارس گفت: در چندسال اخیر به اندازه تمام ادوار گذشته و یا حتی بیشتر از آن در هیات پزشکی ورزشی فارس، تلاش شده و کارهای بزرگی صورت گرفته و امروز می بینیم با دلسوزی هایی که انجام می شود، همه از وضعیت هیات رضایت دارند. وی گفت:هیات پزشکی ورزشی استان فارس توانسته در دو سال اخیر در رقابتی بسیار سخت با استانهای بزرگ  جایگاه سوم کشور را به خود اختصاص دهد که نشان از توانمندی دکتر باشتی و همکاران وی دارد و امیدوارم بتوانند امسال و سال آینده این رتبه را ارتقا دهند. رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه دا:اگر این هیات امروز به این شکل در آمده، این حاصل زحماتی بوده که به واسطه تلاش و استفاده از نیروهای کارآمد در  چند سال  اخیر صورت گرفته و ما امروز شاهد فعالیت بسیار خوب و ارزنده ای در سطح هیات پزشکی ورزشی استان فارس هستیم وامروز شاهدیم  خوشحالیم که فرد ارزشمند و کاربلدی در راس هیات استان فارس قرار دارد که خود شخصا در بحث پزشکی به ورزشکاران و به خصوص ملی پوشان  خدمات ارزشمندی ارائه داده است.  وی  در بخش دیگری از سخنانش گفت: در فدراسیون سعی کردیم خدمات را از تهران به شهرستان ها انتقال دهیم و مانع از ایجاد هزینه ها و زمان زیادی برای انجام کارهای درمانی شده ایم. مبنای ما بر این بود که در هر استان یک پایگاه پزشکی ورزشی قوی داشته باشیم که بتواند پاسخگوی نیازهای ورزشکاران باشد و ما می بینیم که امروز هیات فارس چقدر قوی کار کرده و مجددا از تلاش دکتر دکتر باشتی و همکارانشان تشکر کنم که یک کادر بادانش، سالم و با اخلاق هستند وهمین جمع کردن کادر مناسب در کنار یکدیگر است و این راز موفقیت هیات فارس و نکته ارزشمند مدیریتی در این هیات  به شمار می رود. دکتر نوروزی ادامه داد:ما در دوران کرونا بازی های المپیک و پارالمپیک را داشتیم که با تدابیری که اندیشیده شد، توانستیم این مسابقات را بدون کوچکترین مشکلی پشت سر بگذاریم و نخستین کشوری بودیم که واکسیناسیون ویژه ورزشکاران المپییکی و پارالمپیکی را انجام دادیم و کمترین مشکل را در بحث مبتلایان به کرونا داشتیم و ما تنها دو مورد ابتلا داشتیم که خوشبختانه یکی از آنها هم توانست در المپیک حاضر شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی  بیان کرد:در دوران کرونا، کار بسیار سخت و پیچیده است، به خصوص برای ما در فدراسیون پزشکی ورزشی، چون از سوی ستاد کرونا فعالیت های ورزشی در دسته 3 و 4 قرار گرفته بود و این تعطیلی ها منجر به شیوع افسردگی در جامعه ورزش شده بود. ما در جلسات متعددی که با وزارت بهداشت داشتیم، آنها را متقاعد کردیم که ورزش را در اولویت یک و دو قرار دهند تا در سخت ترین شرایط کرونا هم ورزشکاران بتوانند با رعایت دستورالعمل ها، تمرینات و مسابقاتشان را انجام دهند. و دیدید که در اوج کرونا مسابقات لیگ برتر و اردوهای تیم ملی برگزار شد. دکتر نوروزی در پایان گفت:یک موضوع مهمی که من همیشه روی آن تاکید می کنم توجه به شهرستان هاست. همانطور که ما تمرکز زدایی را در سطح کشور انجام دادیم  توقع داریم که این تمرکز زدایی در سطح استان ها هم انجام شود و شهرستان ها بیشتر دیده شوند و فعالیت های بیشتری داشته باشند، یعنی فعالیت ها معطوف به مرکز استان و شهر شیراز نباشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.