یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

به پاس سال ها تلاش برای اعتلای ورزش بانوان؛

دکتر نوروزی از دکتر فرهادی زاد تجلیل کرد

WhatsApp Image 2021-12-05 at 11.54.22.jpeg

مراسم تجلیل از دکتر مهین فرهادی زاد معاون سابق توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در شرایطی برگزار شد که دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اهدای لوح از سال ها تلاش وی برای اعتلای ورزش بانوان کشور تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این مراسم که ساعتی پیش با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و شماری از روسای فدراسیون های ورزشی برگزار شد، لوح سپاس فدراسیون پزشکی ورزشی توسط دکتر نوروزی به دکتر فرهادی زاد اهدا شد.

در متن لوح سپاس دکتر نوروزی خطاب به دکتر فرهادی زاد آمده است:

"عزت و سربلندی ورزش کشور عزیزمان در میادین مختلف بین المللی، و نمایش فرهنگ والای ایران اسلامی در عرصه های ورزش توسط بانوان سرافراز این مرز و بوم، مرهون زحمات، هدایت و تدابیر مدیران شایسته ای چون سرکارعالی است که سال ها رویکرد برنامه محور و توسعه ای را در این عرصه همواره سرلوحه فعالیت خود داشته اید. همچنین اثبات حقیقیت "حجاب محدودیت نیست" دیگر دستاورد بزرگ ورزش بانوان کشورمان در دوران پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است که در تمام دوره مدیریت جناب عالی در مسئولیت های مختلف ورزش کشور، نمایان بوده است.

اینک که به پایان دوره مسئولیت خویش در کسوت معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و افتخار بازنشستگی نایل آمده اید، به نمایندگی از خانواده پزشکی ورزشی کشور به پاس همه تلاش های صادقانه و همچنین عنایت ویژه ای که به خدمتگزاران سلامت در عرصه ورزش کشور داشتید، از شما صمیمانه قدردانی نموده و سلامتی و بهروزی تان را از درگاه پروردگار مهربان مسالت دارم."

  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.