یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

در دیدار دکتر عظیمی و دکتر نوروزی صورت گرفت؛

همفکری برای توسعه بیش از پیش مناسبات بین المللی فدراسیون پزشکی ورزشی

جلسه با دکتر عظیمی

دکتر شهرام عظیمی، سرپرست دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان، با حضور در دفتر ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب دکتر عظیمی به عنوان سرپرست دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان به ارائه گزارشی در خصوص ساختار بین المللی پزشکی ورزشی و مبارزه با دوپینگ پرداخت و گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی در زمینه توسعه هدفمند مناسبات بین المللی پزشکی ورزشی و مبارزه با دوپینگ، برنامه کاملی را مد نظر دارد که در این خصوص به همفکری و همچنین حمایت امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان نیاز داریم.

وی اظهار داشت: برگزاری همایش ها و کارگاه های بین المللی و بهره گیری از ظرفیت های بین المللی در چارچوب قوانین و مقررات کشورمان برای توسعه پزشکی ورزشی و مبارزه با دوپینگ، از جمله سرفصل های این برنامه هاست که در حال عملیاتی شدن است.

در این دیدار دکتر عظیمی نیز با اشاره به نقش مهم فدراسیون پزشکی ورزشی و همچنین اهمیت مبارزه با دوپینگ ابراز امیدواری کرد که در این خصوص تعامل و همکاری خوبی صورت گرفته و اهداف عالیه ورزش کشور و فدراسیون پزشکی ورزشی محقق شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.