پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲

اولین جلسه ستاد برگزاری بازی های آسیایی و پارا آسیایی هانگژو چین در تبریز برگزار شد

هیات

حضور ابراهیم امینی فر دبیر هیات پزشکی ورزشی استان در اولین جلسه ستاد برگزاری بازی های آسیایی و پارا آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۲ به ریاست دکتر بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و با حضور اعضای ستاد روز چهارشنبه ۱۷ آذر ماه در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی، اولین جلسه ستاد برگزاری بازی های آسیایی و پارا آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۲ به ریاست دکتر بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و با حضور اعضای ستاد روز چهارشنبه ۱۷ آذر ماه در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.
دکتر بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: آمار دقیق، واقعی و به روز شده ورزشکارانی که احتمال حضور آنها در بازی های هانگژو چین، کمک شایانی به هدایت آنها در رسیدن به مدال می کند، گردآوری شد.
او افزود: اداره کل حمایت کامل و متناسبی از ورزشکاران، مربیان و داورانی که در هانگژو حضور خواهند داشت، می کند تا با فراغ بال به مسائل فنی بپردازند کما این که در بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ نیز آمار مدال آوران آسیایی و پاراآسیایی گواهی بر این ادعاست.
فیروزی معاون ورزشی اداره کل با تأکید بر ضرورت آگاه سازی ورزشکاران و افراد اعزامی به بازی های آسیایی و پاراآسیایی، گفت: نگرشی که از سوی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک وجود دارد، معرفی ورزشکارانی است که شانس کسب مدال بالایی دارند لذا ما با نخبه گزینی در استان، باید نمایندگان شایسته ای را به ترکیب تیم ملی رشته های مختلف ورزشی اعزام کنیم تا مدال هایی که کسب خواهد شد به گنجینه مدال های استان افزوده شود.
در ادامه، اعضای ستاد استانی برگزاری بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین ۲۰۲۲ به طرح موضوعات مختلف و کاربردی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.