چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹

در دیدار صمیمانه مسئولان انجمن فیزیوتراپی با دکتر نوروزی مقرر شد؛

شکل گیری فصل جدیدی از همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی و انجمن فیزیوتراپی

انجمن فیزیوتراپی

مسئولان انجمن فیزیوتراپی ایران پیش از ظهرامروز با حضور در دفتر ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس این فدراسیون دیدار و گفت وگو کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در این دیدار صمیمانه با اشاره به استقبال فدراسیون پزشکی ورزشی از توسعه تعامل با نهادهای علمی و انجمن های مختلف، تصریح کرد: رویکرد فدراسیون پزشکی ورزشی ارائه بهترین خدمات به جامعه ورزش کشور است و در این راستا با تعاملات برون سازمانی در پی ارتقای سطح کیفی خدمات فدراسیون هستیم.
دکتر نوروزی همکاری های آموزشی را از جمله زمینه های کاری مشترک با انجمن فیزیوتراپی بویژه شاخه ورزشی این انجمن برشمرد و ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک این همکاری ها توسعه یابد.
در این دیدار مسئولان انجمن فیزیوتراپی نیز به بیان نقطه نظرات خود در خصوص زمینه های همکاری کشترک دو طرف پرداختند و همکاری فدراسیون و انجمن را به فال نیک گرفتند.
فیزیوتراپیست احمد مؤذن زاده(رئیس انجمن)، عبدالرحمان اهوازیان (دبیر انجمن)، فرجود شکوهی ، همایون آبایی ، پرهام پارسانژاد و عیلرضا شهاب، رئیس شاخه ورزشی انجمن فیزیوتراپی از جمله مسئولان انجمن فیزیوتراپی بودند که در این دیدار حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.